Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Finnes det noe en kan gjøre for å få tilbake glans/ glatt overflate på et laminatgulv? Tenker på midlertidig løsning, skal byttes i løpet av et år. Anonymous poster hash: f776a...e0c
Ikkesåallerværst Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Bonevoks funker veldig bra! Har selv gjort det.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Må en bruke maskin for påføring? Anonymous poster hash: f776a...e0c
Ikkesåallerværst Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Nei. Du må vaske med et sterkt middel først og etterpå polerer du gulvet med en pusseklut/klut som ikke loer. Jeg kjøpte midlene på jernia tror jeg.
Cue Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Nei. Du må vaske med et sterkt middel først og etterpå polerer du gulvet med en pusseklut/klut som ikke loer. Jeg kjøpte midlene på jernia tror jeg. Hurra, det er ikke mindre enn 100 kvm. Men det er jo mindre jobb enn å bytte i første omgang. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå