Gå til innhold

Ellaone angrepille erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat blitt kjæreste med en fantastisk mann etter å vært singel i fem år. Men i helgen greide vi ikke å styre oss.. Så i dag fikk jeg tak i angrepillen som virke innen 120 timer / 5 døgn. Ønsker virkelig ikke å bli gravid da jeg er alene med ei på 6 år og han har to på samme alder.. Har akkurat tatt den og er jo redd bivirkninger.. Noen av dere som har prøvd den? Og bare det er sagt så skal jeg skaffe annen varig prevensjon til ettertiden😜.

Anonymous poster hash: bd328...a2d

Skrevet

Ikke alle kan ta angre pille.

Hvis du har større risiko for blodpropp f.eks

Anonymous poster hash: 2ebf3...f7d

Skrevet

Nei beklager, ingen erfaring da jeg bruker p-piller som prevensjon og ikke angrepilla.

Anonymous poster hash: fdb06...124
Skrevet

Nei beklager, ingen erfaring da jeg bruker p-piller som prevensjon og ikke angrepilla.

Anonymous poster hash: fdb06...124

😲

Skrevet

Tror ikke det er den jeg har brukt. Men den som er mest vanlig på apotek. Den skal brukes innen 72 timer og helst før 12 timer. Ble Ikke gravid med den. Skjønner ikke hvorfor du ikke har tatt angrepillen før nå, så lenge etter samleiet

Anonymous poster hash: e831f...7b4

Skrevet

Jeg vet det ble litt sent å ta den.. Men vi var jo ganske forsiktig så tenkte først det måtte gå bra, men har tenkt mye på det iløpet av disse travle dagene med jobb og div så fikk panikk å måtte ta de for å få fred. Er innafor 5 døgn nå når jeg tok den. Derfor jeg lurte på om noen har prøvd den siden den er sterkere enn de på 72 timer... Har mye planer i helgen så vil ikke bli dårlig. Men dette kan jeg for selv...😉. Så har time til lege om to uker nå, så blir det ppiller eller spiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...