Gå til innhold

Kjole og sko farge til bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør det være hvite sko til den hvite kjolen, eller kan svarte sko være greit?

Anonymous poster hash: 59e50...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være fint med noe annet en hvit, men svart syns jeg absolutt IKKE det kan være.

Nude eller lyserosa?

Skrevet

Jeg hadde knallrøde sko. Kunne ikke se det når jeg sto stille, men når jeg satt eller gikk var det synlig. Hadde rødt i buketten også.

Anonymous poster hash: 1dd81...e90

Skrevet

Hvis du har svarte detaljer ellers kan det være fint, som det eneste svarte, syns jeg det blir tatt.

Anonymous poster hash: eb26f...458

Skrevet

Jeg hadde elfenben farget kjole med sort bånd i livet, sorte negler og sorte sko. Var veldig stilig, men dette var noe som kledde min personlighet. :) Trengte noe røfft som tok bort dilldall, ellers haddet det ikke vært meg. :) Fikk masse positiv tilbakemeldinger. :)

Anonymous poster hash: 0f54a...c34

Skrevet

Jeg var klassisk brud, men med knall røde sko. Klassisk min personlighet 😃 Sorte sko som eneste detalj syns jeg blir rart.

Skrevet

Gull sølv hvite eller nude

Anonymous poster hash: d4714...f27

Skrevet

Hadde hvit kjole og svarte sko med bling detaljer. Ikke så mye svarte detaljer ellers i bryllupet men var fint og syntes jo svært lite.

Skrevet

En venninne av meg hadde samme farge på sko som forloverens kjole. Ikke planlagt, men veldig kult! :)

Skrevet

Ingen tradisjonabrud ei heller tradissjonskjole. Svart/hvitt bryllup.. Å jeg ønsker bruke svarte høyhelte sko m nagler bak på skoene.. 😱😱

Hi

Skrevet

Ellers skal jeg ha svarte negler m hvitt tipp og småsvarte detaljer ellers..

Hi

Skrevet

Det går hvis de ikke synes når du står, synes jeg. Jeg hadde sko og bitteliten veske i sølv.

Anonymous poster hash: 25b76...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...