Gå til innhold

Flere som sjekker terminkalkulator under prøvingen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å sjekke den hver pp, bare for gøy og for å "planlegge" når en evt. fødsel vil bli...

Er det bare jeg som er tussete eller er det flere som gjør det samme?

Noe annet du gjør mens du drømmer om et nurk? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vil ikkje. Jeg er redd jeg blir på BLI GRAVID for alltid.

Skrevet

Ja, har sjekket.... Og vet når neste termin blir sånn cirka, hvis tr kommer.

Anonymous poster hash: a9f51...073

Skrevet

Jeg har gjort det, bare for å se i forhold til 1. september. ;) Men vi vil nok ikke avbryte prøvingen selv om vi kommer over på en termin etter 1. september. 

Anonymous poster hash: 6f0b9...a93
Skrevet

Jepp, jeg gjør det også. I tillegg tar jeg det inn i beregningen at det blir ks 3-4 uker før termin.

Sjekker ift 1 september "fristen", men er usikker om vi stopper prøvingen hvis ks vil bli etter september. Har en gutt nå født etter 1 september og har ikke sjans til å få han inn i bhg her i bygda før han fyller to år, vet ikke om vi orker enda en runde med ulønnet permisjon i ett år. Men kanskje tar lysten på enda et barn overhånd 😉☺😊

Anonymous poster hash: d75a8...b0f

Skrevet

Klart jeg gjør😀 halve moroa med prøvingen! Nå blir det forhåpentligvis et aprilbarn! 🙏🏻

Skrevet

Gjør det selv jeg. Synes det er greit å forholde seg til barnehage "fristen". Utrolig tunge uker å ta pause i prøvingen, men blir utrolig tøft uten barnehageplass å!

Skrevet

Jeg ble gravid med førstemann 10.august ☺ så jeg krysser fingre for at det klaffer denne måneden, da jeg har eggløsning nå ☺

Skrevet

Jeg har sjekket hver gang jeg har trodd at jeg kanskje muligens er gravid. Er litt artig :)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg :)

Syntes det er gøy å drømme seg litt bort av og til :)

Skrevet

Jeg også, sjekker det hver pp 😊 Men det er bare for gøy og for å drømme seg bort litt 😄 Har absolutt ingenting å Gjøre med barnehagefristen 😊

Skrevet

Jeg gjør det hver mnd! Bryr meg heller ikke om barnehagefrist, men liker å drømme meg litt bort. Håper på en mai baby neste år! 😊

Gjest Turid87
Skrevet

Jeg gjør det, men ikke pga bhg-fristen. Håper nesten det går over 1.sept fordi jeg ønsker å være hjemme lengst mulig, men har ikke råd til å være lenger enn to år. Gjør det også for å se hvilke måneder jeg antakelig blir sengeliggende/kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...