Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Har vært i ketose i litt over en uke. Fører også kalorier, og ligger på 6-800 om dagen så problemet er heller ikke for mange kcal. Veier 83 kg. 170 høy. Gikk ned 4 kg første uken, deretter har det stått stille. Noen teorier? Skal jeg bare vente og tro det plutselig slipper? Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 øk fettinntaket ditt Anonymous poster hash: 2beeb...ebf
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Hvorfor i alle verdens dager ligger du så lavt i kalorier? Det gir jo ingen mening! Anonymous poster hash: c1264...634
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Du går ikke ned fordi kroppen går i sparebluss , altfor lite kalorier Anonymous poster hash: 162f5...03d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Mistenker at du ikke får med alt, rubbel og bit når du teller kalorier..... Anonymous poster hash: 2ddcd...019
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Forsøker du å spise lavkarbo? Med så lite kalorier som 600, så kan du like godt ha havnet i ketose pga det. Du spiser nok forlite fett, om det er lavkarbo du prøver deg på. Les deg opp litt, det er mye å sette seg inn i ved en slik kostholdsendring! Anonymous poster hash: b2d28...7ec
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Jeg spiser pulver og noe rent kjøtt, så det er ikke noe juks med kalorier og heller ikke snakk om for lite fett. Og du som kommer med spareblussteorien, sparebluss finnes ikke. Det er sludder og vås og har aldri blitt bevist, selv ikke blant sultrammede. Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Jeg spiser pulver og noe rent kjøtt, så det er ikke noe juks med kalorier og heller ikke snakk om for lite fett. Og du som kommer med spareblussteorien, sparebluss finnes ikke. Det er sludder og vås og har aldri blitt bevist, selv ikke blant sultrammede. Anonymous poster hash: 13fd8...6de Med et slikt kosthold vil jeg tro det er stor sjans for at du er forstoppet? Kan det stemme? Da bærer du isåfall på ting du burde vært kvitt.... Anonymous poster hash: 2ddcd...019
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Jeg spiser pulver og noe rent kjøtt, så det er ikke noe juks med kalorier og heller ikke snakk om for lite fett. Og du som kommer med spareblussteorien, sparebluss finnes ikke. Det er sludder og vås og har aldri blitt bevist, selv ikke blant sultrammede. Anonymous poster hash: 13fd8...6de Med et slikt kosthold vil jeg tro det er stor sjans for at du er forstoppet? Kan det stemme? Da bærer du isåfall på ting du burde vært kvitt.... Anonymous poster hash: 2ddcd...019 Nei, ikke det heller. er på do daglig! Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Jeg spiser pulver og noe rent kjøtt, så det er ikke noe juks med kalorier og heller ikke snakk om for lite fett. Og du som kommer med spareblussteorien, sparebluss finnes ikke. Det er sludder og vås og har aldri blitt bevist, selv ikke blant sultrammede. Anonymous poster hash: 13fd8...6de Med et slikt kosthold vil jeg tro det er stor sjans for at du er forstoppet? Kan det stemme? Da bærer du isåfall på ting du burde vært kvitt.... Anonymous poster hash: 2ddcd...019 Nei, ikke det heller. er på do daglig! Anonymous poster hash: 13fd8...6de Det er faktisk mulig å være forstoppet selvom du går på do daglig. Tarmen kan fungere slik at den bare slipper ut litt og litt av forstoppelsen....-Hvis du i tillegg spiser mye salt, binder det vann i kroppen.... Anonymous poster hash: 2ddcd...019
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Hvilket pulver bruker du? Anonymous poster hash: 2fe6e...0d0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Hvilket pulver bruker du? Anonymous poster hash: 2fe6e...0d0 Nutrilett... Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Alt for lite bevegelse, kanskje? Og hvorfor spiser du pulver? Håper ikke du har tenkt å gå lenge på det usunne kostholdet! Anonymous poster hash: 80603...cbc
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 Trodde ikke pulver var en del av lavkarbo kosthold, du bedriver lavkalori kosthold du Anonymous poster hash: 2fe6e...0d0
ønsker * magetroll <3 Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Er du sikker på at du er i ketose?? Virker ikke slik iallefall.. Noen må ha 25 g karbo for å gå i ketose og andre 80 g og fortsatt være i ketose.. Du får kjøpt sticks på apoteket der du kan teste om du er i ketose 😊
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Nutrilett er ikke lavkarbo, det er lavkalori! Anonymous poster hash: 80b92...3ff
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Jeg har da aldri sagt jeg er på lavkarbo, har jeg vel? Men jeg er like fullt i ketose. Jeg måler og sticksen er mørk lilla. For de av dere som ikke visste det får man også på vlcd så få karbohydrater at man går i ketose. Det er ikke noe jeg skal holde på med i månedsvis nei, og jeg trener ved siden av. Jeg har alltid trent mye, så mangelen på nedgang skyldes heller ikke at jeg bygger mer muskler. Jeg er bare ute etter å vite om noen har opplevd å leve på svært få kalorier og allikevel ikke gå ned i vekt i perioder. Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 Jeg stopper opp å gå ned på for lite kalorier. Prøv å øk litt og se om det hjelper
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 Jeg stopper opp å gå ned på for lite kalorier. Prøv å øk litt og se om det hjelper Jeg prøvde faktisk det noen dager og da gikk jeg OPP! Håpløst. Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2015 #20 Skrevet 13. august 2015 Jeg stopper opp å gå ned på for lite kalorier. Prøv å øk litt og se om det hjelper Jeg prøvde faktisk det noen dager og da gikk jeg OPP! Håpløst. Anonymous poster hash: 13fd8...6de Hmm... Nei da vet jeg virkelig ikke altså. Jeg lå lavt (uten at det var meninga) på rundt 800 til 1000 om dagen. Økte til 1500 og da løsna det. Men nå spiser jeg lavkarbo da, kan jo være forskjeller ute å går...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #21 Skrevet 13. august 2015 Om du går opp i vekt ved å spise litt mer kalorier enn det du skriver her så er det noe du ikke teller med. Du spiser altfor lite om det du skriver her stemmer, men om du går opp av å spise litt mer så er det noe som utelates. Vær helt ærlig med deg selv. Husk å telle med kalorier i drikke, er det noe snacks innimellom som du ikke vil innrømme for deg selv at inneholder kalorier? Spiser du så lite kjøtt og pulver at det er så lite kalorier? En shake inneholder 112 kalorier så får du i deg SÅ lite kalorier spiser du EKSTREMT lite! Anonymous poster hash: a5625...22c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #22 Skrevet 13. august 2015 Hvorfor pulver? Er det lavkarbo eller lavkalori du er ute etter?En kompis i kroppsbyggermiljøet gjorde noe alla det samme og det gjorde at mannen ble skikkelig syk! Heldigvis tok han til vettet etter noen mnd og la om til LCHF og han ble mye mer frisk. Joda, han mista mye fett, men han mista mye muskelmasse. Å kombinere lavkarbo og lavkalori tror jeg er en svært så dårlig ide.. Anonymous poster hash: a1b32...89d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #23 Skrevet 13. august 2015 Jenter. Jeg vet hva jeg gjør. Og trenger ikke høre hva dere tror og synser om metoden. Det er ikke den jeg spør om. Jeg har kroppsmassemåler og trener styrke, så det er ikke muskelmassen som går. Det er jo også litt av hensikten med å sørge for ketose.. Anonymous poster hash: 13fd8...6de
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #24 Skrevet 13. august 2015 Jenter. Jeg vet hva jeg gjør. Og trenger ikke høre hva dere tror og synser om metoden. Det er ikke den jeg spør om. Jeg har kroppsmassemåler og trener styrke, så det er ikke muskelmassen som går. Det er jo også litt av hensikten med å sørge for ketose.. Anonymous poster hash: 13fd8...6de Ikke for å være frekk, men om du vet hva du driver med vet du vel også at når muskler bygges går du ikke akkurat ned i vekt. Om du trener styrke går man som regel opp i vekt siden muskler veier mer enn fett. Anonymous poster hash: a5625...22c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #25 Skrevet 13. august 2015 Er dette uke nr 2? Hvis du gikk ned 4 kg første uka, kan det være kroppen trenger litt tid til å venne seg til det? Har du mye og ta av fra før? Jo mindre fett du har jo vanskeligere er det å gå ned. Anonymous poster hash: cd607...75e
Anbefalte innlegg