GĂ„ til innhold

Tips til lekestativer eller annet hjemme 😊

Anbefalte innlegg

Gutten min fikk ikke plass i bhg sÄ vi baserer oss Ä vÊre hjemme ett Är til, til han fyller to Är og har krav pÄ plass.

Siden vi bor i et nybyggefelt har ikke lekeplass og lignendne kommet pÄ plass enda. Vi tenkte derfor at vi mÄ ordne litt i hagen sÄnn at vi kan vÊre ute og leke om dagene. Men hva kan en ettÄring leke med av uteleker?

De fleste lekestativer jeg finner er beregnet pĂ„ stĂžrre barn men jeg kunne tenkt meg noe lignende bare beregnet for de minste. Hadde vĂŠrt sĂ„ moro Ă„ fĂ„tt ordnet et ordentlig fint lekeomrĂ„det til gutten vĂ„r 😊

Dere som har smĂ„ barn eller jobber i bhg; hva liker de aller minste Ă„ leke med? â˜ș😊 Kom gjerne med tips til hvor jeg kan kjĂžpe det ogsĂ„ 😉

Anonymous poster hash: cb74e...7b6

Fortsetter under...

Sandkasse har vÊrt desidert mest populÊrt her ogsÄ og er noe av det han liker best fortsatt, 4 Är nÄ. SÄ om du kjÞper en som holder kan han ha glede av den en stund. :)

Huskestativ med babyhuske kanskje? Kan jo byttes ut med vanlig huske etter hvert. :) Og/eller evt en liten sklie? Vi har denne som er mye brukt, men begynner Ä bli litt liten nÄ: http://lekmer.no/leker/utendrslek/sklie/smoby-sklie-150-cm

Ellers sÄ vi pÄ denne da vi skulle ha lekestativ til gutten vÄr nylig: http://www.tilboligen.no/lekestativ-med-hytte

Endte opp med et som er mer egnet for stÞrre barn, ettersom hytta sÄ litt lav ut, men din kan jo bruke den en god stund. ;)

Om vinteren har det ogsÄ gÄtt mest i lek med bÞtte og spade her. Og litt aking pÄ akebrett. :)

Anonymous poster hash: 6fd63...ca6

Takk for gode tips 😊â˜ș Sandkasse skal vi definitivt kjĂžpe!👍 FĂ„r se om det blir et lite leketĂ„rn ogsĂ„, jeg har lyst pĂ„ det hvertfall!😁😉 Sklie har vi fra fĂžr, men det er ene minisklie som stĂ„r alene. SpĂžrs om vi trenger en litt stĂžrre etter hvert.

Noen som har erfaring med plastuteleker som stĂ„r ute hele Ă„ret? Blir de Ăždelagt over vinteren? Ser jollyroom har mye sĂ„nt men usikker pĂ„ hvor holdbart det er. 😼

Annonse

Vi hadde en sÄnn babyhuske som var populÊr. AltsÄ en sÄnn med god ryggstÞtte. Sandkasse var gÞy ogsÄ, med lokk sÄ ikke katter bruker den som toalett. Da overlever plastlekene litt lenger ogsÄ.

Akebrett med ryggstÞtte til vinteren, gjerne et som har plass til deg ogsÄ.

Ellers har vi dette:http://www.maxbo.no/Produktkatalog/Uterommet-(Hage-og-fritid)/Barn-og-lek/Husker-og--stativer/Lekestativ-Max-m-rutsjebane/p/970128

Men nÄ er mine 3 og 5 da.

Takk for gode tips â˜ș Sandkasse skal vi definitivt kjĂžpe! FĂ„r se om det blir et lite leketĂ„rn ogsĂ„, jeg har lyst pĂ„ det hvertfall! Sklie har vi fra fĂžr, men det er ene minisklie som stĂ„r alene. SpĂžrs om vi trenger en litt stĂžrre etter hvert.

Noen som har erfaring med plastuteleker som stÄr ute hele Äret? Blir de Þdelagt over vinteren? Ser jollyroom har mye sÄnt men usikker pÄ hvor holdbart det er.

Kommer nok an pÄ kvaliteten, den sklia jeg linket til har stÄtt ute hele Äret uten Ä bli Þdelagt. Men er ikke spesielt harde vintre her vi bor da. Har hatt sÄnn liten sandkasse i plast ogsÄ (skjell), og den ble veldig fort bulkete og skjev av Ä stÄ ute i vÊr og vind. Har kjÞpt ordentlig firkantet i tre nÄ (med lokk), det skulle vi gjort med en gang. ;)

Anonymous poster hash: 6fd63...ca6

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...