Klompelompe Skrevet 12. august 2015 #26 Skrevet 12. august 2015 Fungerer godt i tørt vær, men husk på at den ikke er vanntett Den har vannsøyle på 8000, det vil jeg si er rimelig vanntett. Anonymous poster hash: 7e790...d16 Men den har vanntette sømmer, så heeelt vanntett er den ikke... Anonymous poster hash: be670...564 Ikke vanntette sømmer, skulle det stå... Anonymous poster hash: be670...564 Holdt ihvertfall ikke barnet mitt tørt når hun herjet og rullet i vått gress og sølte med vann. Så i regnvær brukte vi regntøy! Men kjempedress i tørrvær
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #27 Skrevet 12. august 2015 Fungerer godt i tørt vær, men husk på at den ikke er vanntett Den har vannsøyle på 8000, det vil jeg si er rimelig vanntett. Anonymous poster hash: 7e790...d16 Men den har vanntette sømmer, så heeelt vanntett er den ikke... Anonymous poster hash: be670...564 Ikke vanntette sømmer, skulle det stå... Anonymous poster hash: be670...564 Holdt ihvertfall ikke barnet mitt tørt når hun herjet og rullet i vått gress og sølte med vann. Så i regnvær brukte vi regntøy! Men kjempedress i tørrvær Helt enig! Var veldig fornøyd med dressen! Anonymous poster hash: be670...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå