Gå til innhold

Noen som har erfaring med softshelldressene til name it?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste høst- og vårdress vi har hatt.

Skrevet

Fungerer godt i tørt vær, men husk på at den ikke er vanntett :)

Skrevet

Helt super! Her i barnehagen sa de at det er den beste dressen som finnes. Myk, passe varm og pustende. Den tåler litt regn, og en sølepytt eller to, men i øs pøs regnvær er det nok bedre med en god, gammeldags regndress. Uansett, alle mine tre barn har hver sin, og er kjempefornøyde.

Skrevet

vi har vår/høstdressen å den er vi veldig fornøyd med :)

Har også fått masse skryt over at den var fin :)

Skrevet

Oi svarte før jeg så såg at du hadde link til dressen du tenkte å kjøpe.

Vi har ikke akkurat den dressen men vi har en annen softshelldress fra name it som vi har fått skryt av i barnehagen

Skrevet

Takk for svar :-)

Hvordan er de i størrelsen da? Hun bruker 104 i bukser og gensere.

Anonymous poster hash: 33a09...8dd

Skrevet

Jeg har str 104 til min gutt som bruker genser og bukser i str 104,å syns dressen er ganske akkurat på han..

Skrevet

Hvordan er de i størrelsen da? Hun bruker 104 i bukser og gensere.

Anonymous poster hash: 33a09...8dd

Vil si de er ganske vanlige. Syns de er litt smale, etter hva jeg har erfart!

Anonymous poster hash: 093eb...f0e

Skrevet

Den dressen kjøpte jeg til jenta mi i går så har ikke fått prøvd den enda, men dama i butikken fikk ikke skrytt nok av den. Men nå kan det jo hende hu la på litt siden hu jobber der 😜

Anonymous poster hash: 5d1e6...6f5

Skrevet

Vi har alltid de dressene til høst og vår, superfornøyd! Kjøper alltid en størrelse større enn barnet bruker i vanlig tøy.

Anonymous poster hash: 64c4c...8e2

Skrevet

Har hatt et par av disse til storebror og nå arver lillesøster. Synes de er supre. Han har faktisk ikke klart å slite hull i de og han bruker å være flink til det 😉

Anonymous poster hash: 6f084...4fa

Skrevet

De er superbra! De er litt små i størrelsen :)

Skrevet

Hvordan er de i størrelsen da? Hun bruker 104 i bukser og gensere. Anonymous poster hash: 33a09...8dd

Vil si de er ganske vanlige. Syns de er litt smale, etter hva jeg har erfart! Anonymous poster hash: 093eb...f0e

Smale?? Ungen din er tykk!!

De er ikke smale for normalvektige. Kjempe gode dresser!

Anonymous poster hash: 56bdc...807

Skrevet

Jeg har en stor gutt å syns ikke den er smal men litt liten i størrelsen.

Våres har heller ingen tegn til å være slitt :)

Skrevet

Veldig god erfaring, men store i størrelsen. Jenta mi er 109 cm høy, dressen er str 104 og stor for henne (bena passer, men dressen er vid).

Anonymous poster hash: bc9d7...cd5

Skrevet

ikke noe fornøyd med dem,synes de er trange over skuldrene på gutten her. bruker heller Didrikson og Reima :)

Skrevet

De er knallbra!

Anonymous poster hash: a8da8...2d9

Skrevet

Dere sier at de ikke tåler en skur.. Hva f er vitsen da? Om høsten kommer det regnskurer annenhver dag, hva bruker man dressen til? "Tørre høstdager" er i mindretall for å underdrive. Bedre med en ordentlig parkdress som faktisk er vanntett.

Anonymous poster hash: ec2d0...683

Skrevet

Dere sier at de ikke tåler en skur.. Hva f er vitsen da? Om høsten kommer det regnskurer annenhver dag, hva bruker man dressen til? "Tørre høstdager" er i mindretall for å underdrive. Bedre med en ordentlig parkdress som faktisk er vanntett.

Nå kommer det veldig ann på hvor man bor. Jeg bor i Hedmark og vi har mange tørre høstdager, og da er en softshelldress behagelig å ha på da den både puster og er mykere å ha på. Uansett så har den aktuelle dressen en vannsøyle på 8000, og regner det mer enn det så fungerer ikke en vanlig parkdress heller. Er det styrtregn så bruker man regnklær med for.

Anonymous poster hash: 59e94...1c2

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Kan det kanskje tenkes at ikke alle bor akkurat der du bor? Kanskje noen av oss bor i..for eksempel...en annen del av landet? Der klimaet er annerledes og en dress til tørre dager er kjempepraktisk?

Skrevet

Eg bur i ein av dei våtaste delane av landet, og ingen parkdress toler regnbygene som kjem her. Lett, kortvarig regn toler denne dressen like godt som andre dressar (vassøyle 8000), men parkdress er ikkje ei erstatning for regndress.

Skrevet

Den har vannsøyle på 8000, det vil jeg si er rimelig vanntett.

Anonymous poster hash: 7e790...d16

Skrevet

Men den har vanntette sømmer, så heeelt vanntett er den ikke...

Anonymous poster hash: be670...564

Skrevet

Men den har vanntette sømmer, så heeelt vanntett er den ikke...

Ikke vanntette sømmer, skulle det stå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...