Gå til innhold

Fikk en anonym sms om at mannen har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden låser han soveromsdøren sin?? Har du spurt han om det?

Anonymous poster hash: 63d32...0d9

Han sa det ikke var med vilje faktisk.

HI

Anonymous poster hash: 78e87...3d0

Eee...å du lot den gå for god fisk?! Hehe.. Rom døren låser seg titt og ofte, av seg selv ? Håper du ikke slapp han av med den simple forklaringen altså

Anonymous poster hash: 2e06b...556

Selvfølgelig er det løgn, men hva vinner jeg på å kjefte på han for noe han ikke innrømmer uansett?

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden låser han soveromsdøren sin?? Har du spurt han om det?

Anonymous poster hash: 63d32...0d9

Han sa det ikke var med vilje faktisk.

HI

Eee...å du lot den gå for god fisk?! Hehe.. Rom døren låser seg titt og ofte, av seg selv ? Håper du ikke slapp han av med den simple forklaringen altså

Selvfølgelig er det løgn, men hva vinner jeg på å kjefte på han for noe han ikke innrømmer uansett?

HI

Trenger jo ikke kjefte. Handler jo om at han er fersket i løgn da må du jo stille spm å kreve svar

Skrevet

Den mannen din burde få en premie, Hi.... for ukas mest dustete!

Mener det var ei som la ut en "premie" her i går eller førdagen.... en ikeapose full av single sokker som søker partner :P

Sender deg en klem, for det kan ikke være lett å ha nyfødt og oppdage noe slikt. Den mannen fortjener deg ikke, det er i hvert fall sikkert!

Bestill time til fvk, for din egen del såvel som forholdet/samarbeidet videre mellom dere.

Anonymous poster hash: 3edf0...28e
Skrevet

Bare som en kuriositet egentlig; men jeg klarte faktisk å låse meg selv ute uten nøkkel en gang :danse:

I det jeg dro igjen døren skled tydeligvis bolten litt ut slik at den akkurat sperret. Jeg trodde jeg hadde mistet nøkkelen (skulle på fest) og fikk vaktmesteren til å låse meg inn dagen etter, der lå nøkkelen på bordet! Dette var et hybelhus med litt kraftige innerdører, så ikke en helt ordinær lås. Brukte ikke å låse fordi festen var i samme bygning, og ble jo litt i stuss da jeg ikke kom meg inn, men jeg er så dirstre at jeg fint kunne låst uten å huske det. Uansett, det er altså i teorien mulig å låse en dør uten å mene det.

Skrevet

Bare som en kuriositet egentlig; men jeg klarte faktisk å låse meg selv ute uten nøkkel en gang :danse:

I det jeg dro igjen døren skled tydeligvis bolten litt ut slik at den akkurat sperret. Jeg trodde jeg hadde mistet nøkkelen (skulle på fest) og fikk vaktmesteren til å låse meg inn dagen etter, der lå nøkkelen på bordet! Dette var et hybelhus med litt kraftige innerdører, så ikke en helt ordinær lås. Brukte ikke å låse fordi festen var i samme bygning, og ble jo litt i stuss da jeg ikke kom meg inn, men jeg er så dirstre at jeg fint kunne låst uten å huske det. Uansett, det er altså i teorien mulig å låse en dør uten å mene det.

Det har skjedd meg også! Jeg leier første etasje i et hus, andre etasje er også leid bort. Fra ytterdøren kommer man inn i en gang der det fører dører inn til begge leiligheter. Midt på vinteren, jeg fulgte treåringen ut i gangen for å ta på sko. Lukket igjen døra, det pleide jeg alltid å gjøre. Da jeg skulle åpne for å hente sekk og veske var døra låst. Dønn låst. Nøkkelen min lå i veska, og den var innelåst. Ble litt av en morgen! Først måtte jeg få treåringen i barnehagen, deretter måtte jeg oppsøke eldste barnet på skolen for å få hans nøkkel. Så måtte jeg tilbake til huset og hente sekken, og levere den i barnehagen. Jeg har ikke bil, så jeg måtte gå. Kan trygt si jeg var for sen på jobb den dagen. Nøkkelen lå pent i veska innenfor døra. Begynte nesten å tro på husnisser!

Anonymous poster hash: 970e0...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...