Gå til innhold

Fikk en anonym sms om at mannen har vært utro

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sms fra en internett-tjeneste for anonym sms om at mannen har vært utro og nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal tro. Har ingen i min omgangskrets som ville hatt noe interesse av å sende sånt og jeg kan ikke se for meg at noen mannen kjenner ville sendt noe slik - med mindre det er hold i det.

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: 78e87...3d0

Fortsetter under...

Gjest Syltebærtyttetøy

Uff, sånt er vanskelig! Vært der selv, desverre viste det seg at det var hold i meldingen. Jeg sa ingen ting til (eks)mannen om at jeg hadde fått den, begynte heller å snike på hans private duppedingser. Fant en epost i hans navn jeg aldri har visst om, meldinger på mobilen hans og samtaler på en facebookprofil jeg ikke kjente til.

Håper for din del at dette er ei som er ute etter å ødelegge, finnes jo nok av de også!

Hva sier magefølelsen din deg, da? Har du noe grunn til å mistenke mannen for snusk?

Spurt mannen min rett ut!Vurder reaksjonen hans, og så vil magefølelsen din si deg om dette er noe du burde "rote" mer borti,eller om du skal la det gå...

Utrolig feigt gjort!Synes du noen skal vite om utroskap,mener jeg du kan være så ærlig å si hvem du er i hvertfall! 

Hvis jeg ikke hadde hatt noen mistanke fra før, så ville jeg ikke brydd meg om det, og tenkt at det var noen som var ute etter å lage bråk. Jeg ville fortalt mannen om sms'en så han fikk vite om at det er noen som driver djevelskap.

Men det er jo sånn jeg ville reagert, fordi jeg stoler på mannen og lar ikke en sms fra noen anonyme få meg til å tro noe annet. Det må nok mer til for at jeg skal begynne å få mistillit til mannen min.

Anonymous poster hash: 98f0f...a54

Annonse

Han har løyet før om andre ting ang. økonomi, kontakt med eks osv. Det skal med andrw ord ikke så mye til før jeg blir paranoid. Vi har en nyfødt og han har vært mye borte i helger osv så han har absolutt hatt mulighet.

Jeg har fortalt han om mld og han nektet selvfølgelig, men det har han også gjort før inntil jeg har gitt han beviset ansikt til ansikt.

HI

Hvis jeg ikke hadde hatt noen mistanke fra før, så ville jeg ikke brydd meg om det, og tenkt at det var noen som var ute etter å lage bråk. Jeg ville fortalt mannen om sms'en så han fikk vite om at det er noen som driver djevelskap.

Men det er jo sånn jeg ville reagert, fordi jeg stoler på mannen og lar ikke en sms fra noen anonyme få meg til å tro noe annet. Det må nok mer til for at jeg skal begynne å få mistillit til mannen min.

Naiv vel?

Anonymous poster hash: 4d688...3d9

Nå vet han om smsen jeg fikk så han sletter nok eventuelle bevis vil jeg tro.

HI

Det var vel ikke så lurt å vise han meldingen. Nå finner du aldri ut av det.

Anonymous poster hash: f68ab...404

Du sier at han hat Vært en del borte i helgene. Der kan du begynne. Er det jobbbreiser så burde det være en smal sak å finne ut om det stemmet eller ikke. Om han sier at han har vært med kompiser så tar du en relefon til kompisen og finner på en dum unskyldning dom feks : hva var navnet på det hotellet der lå på het ol for du vil gjerne overasje mannen din med en romatisk helg..😉 du finner fort ut om han fsktisk ikke skjønner bæret av hva du pratet om...

Du kan bestilke spesifiserte telefon regning og du ser om det er et telefon nr som det er ringt mye eller sent mye sms til.

Sier han at han jobber overtid så ringer du til en kollega av han og spør om du kan få snakke med mannen din.

Fremover så er du avslappet og viser ingen tegn til og mistenke han for noe så tror han nok at han har sluppet unna og slurver med og skjule bevisene og dermed kan du snoke og finne bevisene du trenger ☺

HI

Akkurat det var det dummeste du kunne gjort.

Du kan aldri stole på noen andre enn deg selv.

Anonymous poster hash: 82307...6c1

Annonse

Han har løyet før om andre ting ang. økonomi, kontakt med eks osv. Det skal med andrw ord ikke så mye til før jeg blir paranoid. Vi har en nyfødt og han har vært mye borte i helger osv så han har absolutt hatt mulighet.

Jeg har fortalt han om mld og han nektet selvfølgelig, men det har han også gjort før inntil jeg har gitt han beviset ansikt til ansikt.

HI

Huff høres ikke så greit ut :(

Klem til deg

Anonymous poster hash: 2b5da...eff

HI

Så dumt. Du burde etterforsket litt først.

Anonymous poster hash: fa056...e43

Utrolig feigt gjort!Synes du noen skal vite om utroskap,mener jeg du kan være så ærlig å si hvem du er i hvertfall!

Hvorfor det? Slik at man kan bli stemplet som en løgnaktig bitch som kun er ute etter å ødelegge?

Tro meg, det er mange naive damer der ute som lever i fornektelse og heller stempler elskerinna som psyk og ute etter å ødelegge enn å innse at mannen faktisk har vært ute og viftet med snoppen. Er enklere å tro at noen lyver enn å innse at den man elsker har forrådt deg :(

Skjønner godt at smsen var anonym, jeg da..

Jeg tenker dessverre at det ikke er røyk uten ild. Med mindre man har "fiender" som ønsker en så vondt at de er villige til å lyve om noe sånt for å ødelegge livet til noen, da.. Og hvor mange har liksom det?

Anonymous poster hash: 799a7...411

Hvorfor det? Slik at man kan bli stemplet som en løgnaktig bitch som kun er ute etter å ødelegge?

Tro meg, det er mange naive damer der ute som lever i fornektelse og heller stempler elskerinna som psyk og ute etter å ødelegge enn å innse at mannen faktisk har vært ute og viftet med snoppen. Er enklere å tro at noen lyver enn å innse at den man elsker har forrådt deg :(

Skjønner godt at smsen var anonym, jeg da..

Jeg tenker dessverre at det ikke er røyk uten ild. Med mindre man har "fiender" som ønsker en så vondt at de er villige til å lyve om noe sånt for å ødelegge livet til noen, da.. Og hvor mange har liksom det?

Må bare legge til at jeg forstår at dette er grusomt vondt for deg, hi! Sender deg en klem og håper du finner ut av det!

Detta kan vere din beste beste vennine som kan ha sendt.

Legg den fram og sjå kva han gjør. Si at på kommer det ein til skaranter heile forholdet. For han stopper dersom du truer og. Kommer det fleire ville jeg stussa og tror det er sant.

Anonymous poster hash: cd7d4...7cf

HI Anonymous poster hash: 78e87...3d0

Det var vel ikke så lurt å vise han meldingen. Nå finner du aldri ut av det.Anonymous poster hash: f68ab...404

Barre legg ut på facebooken . Takk for anonyme melding. Smilefjes ved siden av. Da forstår avsender.

Anonymous poster hash: cd7d4...7cf

Jeg ble kontaktet av en på facebook om at typen min var utro å det viste se dessverre at det var sant.

Jeg hadde absolutt undersøkt om det kunne være hold i det som sto i meldingen.

De færreste vil skrive noe sånt kun for å være slemt.

Ville heller ikke utelukket at det var noen som var ganske nærme deg som har skrevet meldingen,kan være vanskelig å si noe sånt rett ut.

Søsteren min har en god vennine å har oppdaget at mannen gjentatte ganger har vært utro.

Hun klarer å ikke å si det rett ut til venninen sin så hun valgte å sende ett anonymt brev.

Dessverre valgte venninen å tro at det ikke stemte så nå lever hun med en mann som er konstant utro mot henne,å itellegg har de to barn sammen..

Men er hun så dum at hun nekter å tro når noen forteller at mannen er utro så fortjener hun ikke bedre!

Anonymous poster hash: 66cea...3e2

Eller så er det kanskje et kokko kvinnfolk bak sms'en. Det har jeg vært ute for. Hun var helt sikker på at hun hadde et forhold til min mann, men dama var rape gal ha ha ha

Anonymous poster hash: 44f48...954

:( Nå er jeg bare forvirret. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje late som ingenting og snoke.. Jeg vil ikke ha sex med han nå. Tenk om han har vært utro og har fått en kjønnssykdom.

HI

Her var både mann nr 1 og mann nr 2 uten at jeg noen gang hadde noe mistanke. Så enkelte er faktisk kjempeflinke til å skjule utroskap. Jeg trodde ikke på det da jeg ble fortalt at mann nr 2 var utro, og alle lo av meg siden det selvfølgelig var sant, og jeg ble sett på som naiv. Med nr 1 hacket jeg inn på eposten hans og fant ut, etter at han lot PC'en stå oppe.

Anonymous poster hash: 26dd0...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...