Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Del Skrevet 11. august 2015 Hei. Det startet i forrige uke med fÞrst bittelitt rosa i utfloden, neste dag var det friskt blod, samme med dagen etter det, veldig lite vel og merke og den siste blÞdningen kom i forbindelse med hard avfÞring. Fredag var det litt brunt. LÞrdag, sÞndag og mandag kom det mye hvit utflod. Jeg fÞlte meg fortsatt gravid. bestilte i forrige uke tidlig ultralyd pga endometriose og delvis tett eggleder, skulle forsikre meg at det svangerskapet ikke lÄ i den tette egglederen. (Det gjorde den ikke) Hadde fortsatt igjen strimler fra billigtester sÄ jeg tok en pÄ lÞrdag som var veldig sterk, sterkere enn den pÄ torsdag, tok igjen i gÄr og den virket Ä vÊre bittelitt svakere, samme med den jeg tok i dag. Vet ikke om det trenger Ä ha noe Ä si, fordi de var veldig sterke alle sammen, tror ikke de kan vÊre sÄ mye mere tydelig, men siden den i dag ble bittelitt svakere, ble jeg igjen litt bekymret. En times tid etterpÄ blÞdde jeg, mere enn de fÞrste gangene. Ble veldig lei meg og mistet hÄpet. Hadde heldigvis tidlig ultralyd i dag og har vÊrt pÄ det nÄ, gynekologen kunne verken bekrefte eller avkrefte om det kunne ha vÊre en SA, hun sÄ plommen, men ikke noe frÞ. Hun sa det kunne vÊre fordi jeg var litt kortere pÄ vei enn fÞrst antatt og at da vises den ikke, men at i neste uke burde den det. Skal dit igjen da. Jeg tror jeg er 6+0 i dag, men jeg har ikke helt regelmessig mens, sÄ det kan vÊre rundt 5+4 ogsÄ.  Noen som har opplevd det samme? Vil gjerne vite det, om det gikk bra likevel og om det ikke gjorde det.   Anonymous poster hash: fde60...d28 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144230513-tror-jeg-har-mistet-%F0%9F%98%A5/
Bellarina Skrevet 22. oktober 2015 #2 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hei! Jeg mistet i uke 5+6. Det hele startet med brunfarget utflod, kun spotter. Hadde hatt murringer siden forventet mens og tenkte ikke over dette da dette er veldig vanlig nĂ„r du er gravid - det kommer av at livmoren vokser sĂ„ du kan kalle det voksesmerter. Dagen etterpĂ„ nĂ„r jeg skulle tĂžrke meg etter dobesĂžk var det litt blod pĂ„ papiret, lyserosa. Jeg ble engstelig da jeg selvfĂžlgelig tenkte det vĂŠrste. Tre dager etterpĂ„ begynte jeg Ă„ blĂž og fikk mensensmerter som ved en vanlig mens. Jeg for min del forstod hva som var i ferd med Ă„ skje. To dager senere kom den fĂžrste klumpen med blod ut. Ringte legen g fikk komme inn med en gang. BlĂždde da som en vanlig mens. Legen konstaterte at dette trolig var en SA. Inn til gynekolog dagen etterpĂ„ for Ă„ fĂ„ en innvendig UL og da ble det bekreftet at jeg hadde hatt en SA.  Har du mensenlignende smerter? Og har blĂždningen blitt vĂŠrre? Husk at en liten blĂždning tidlig i svangerskapet er normalt. Noen gĂ„r Ă„ blĂžr en god stund og barnet er med sine fulle fem. BlĂždning trenger ikke Ă„ bety at det er en SA. âșïž Husk ogsĂ„ at dersom du blĂžr litt, men ikke har vondt, er sjansen stor for at du ikke opplever en SA. Ring legen og forklar at du er bekymret.  Til slutt vil jeg bare si at det var veldig tungt Ă„ vite at man hadde SA, men gynekologen sa at det er ingenting som tilsier at vi ikke kan lykkes igjen.  Jeg krysser fingrene for deg og hĂ„per pĂ„ det beste. Lykke til! âșïž Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144230513-tror-jeg-har-mistet-%F0%9F%98%A5/#findComment-147511993
NagnerT Skrevet 22. oktober 2015 #3 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tusen takk for svar. NÄ er det ca 2-2,5 mÄned siden jeg skrev dette og jeg er nÄ kommet i uke 17 av svangerskapet sÄ alt er bra Hadde gjentatte blÞdninger etter det og hadde flere ultralyder, men alt ser bra ut HÄpe det gÄr bra med neste forsÞk, krysser fingrene for deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144230513-tror-jeg-har-mistet-%F0%9F%98%A5/#findComment-147512071
Bellarina Skrevet 22. oktober 2015 #4 Del Skrevet 22. oktober 2015 SĂ„ fantastisk! đ đ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144230513-tror-jeg-har-mistet-%F0%9F%98%A5/#findComment-147512100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ