Gå til innhold

Tror jeg har mistet! :'(

Anbefalte innlegg

Hei.

Det startet i forrige uke med først bittelitt rosa i utfloden, neste dag var det friskt blod, samme med dagen etter det, veldig lite vel og merke og den siste blødningen kom i forbindelse med hard avføring. Fredag var det litt brunt. Lørdag, søndag og mandag kom det mye hvit utflod. Jeg følte meg fortsatt gravid. bestilte i forrige uke tidlig ultralyd pga endometriose og delvis tett eggleder, skulle forsikre meg at det svangerskapet ikke lå i den tette egglederen. (Det gjorde den ikke)

Hadde fortsatt igjen strimler fra billigtester så jeg tok en på lørdag som var veldig sterk, sterkere enn den på torsdag, tok igjen i går og den virket å være bittelitt svakere, samme med den jeg tok i dag. Vet ikke om det trenger å ha noe å si, fordi de var veldig sterke alle sammen, tror ikke de kan være så mye mere tydelig, men siden den i dag ble bittelitt svakere, ble jeg igjen litt bekymret.

En times tid etterpå blødde jeg, mere enn de første gangene. Ble veldig lei meg og mistet håpet. Hadde heldigvis tidlig ultralyd i dag og har vært på det nå, gynekologen kunne verken bekrefte eller avkrefte om det kunne ha være en SA, hun så plommen, men ikke noe frø. Hun sa det kunne være fordi jeg var litt kortere på vei enn først antatt og at da vises den ikke, men at i neste uke burde den det. Skal dit igjen da.

Jeg tror jeg er 6+0 i dag, men jeg har ikke helt regelmessig mens, så det kan være rundt 5+4 også.

Noen som har opplevd det samme? Vil gjerne vite det, om det gikk bra likevel og om det ikke gjorde det.

Anonymous poster hash: a4142...420

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144230512-tror-jeg-har-mistet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en liten blødning i uke 6 og ble veldig redd. Googlet masse og leste historier. Så flere som var lik din, hvor de ikke kunne se noe embryo på UL, men fant det en uke etterpå. Blødninger er visst veldig vanlig, og flere opplever ganske kraftige blødninger uten at det er noe galt. Så det er fortsatt håp for deg også ;)

Jeg fikk målt HCG, som vite en lav stigning, og ble sendt på UL. Der var alt i skjønneste orden. Håper du får samme beskjed i neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...