Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg trenger en step-by-step bruksanvisning? Gjør dere det om kvelden etter rens? Kan jeg bruke min vanlige fuktighetskrem etterpå? Har ikke lyst til å bytte.. Anonymous poster hash: 8ac72...63a
Gemini77 Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Jeg renser godt om kvelden og så ruller jeg godt. Rolig i flere retninger på hvert område. Så smører jeg inn serum i ansiktet etterpå. Jeg bruker nå det som følger med rullen men har tidligere brukt mitt eget. Så lenge du bruker bra produkter som roer samtidig som det stimulerer collagen produksjon så spiller det ikke så rolle. Man kan godt rulle på morgenen men man blir rød i ansiktet så foretrekker kvelden slik at huden får roet seg over natt.
Lille krøll Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Rens ansiktet. Rens rullen. Rull over ansiktet ifølge instruksjon. Rens rullen. Smør ansiktet med serum. Blir anbefalt å gjøre det om kvelden siden kroppen har størst produksjon av kollagen fra 22-06.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Man skal rulle på kvelden, pga at man ikke skal ha make up på før etter 12 timer. Den lager små sår og huden må få tid til å lukke seg. Anonymous poster hash: e6589...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå