Lovise83 Skrevet 11. august 2015 #1 Del Skrevet 11. august 2015 Da har jeg fått målt hcg. 7+0: 44000 7+4: 67590 Er jo ikke dobling, men skal vist ikke ver det når verdien blir såpass høy. Etter en graf jag fant på nettet, ser det perfekt ut, så da håper jeg på det. Noen andre som har målt hcg såpass seint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie_Moon Skrevet 11. august 2015 #2 Del Skrevet 11. august 2015 Har hørt at HCG ikke er noen pålitelig måling etter 6 uker, for det da kan være store variasjoner. Jeg hadde veldig liten økning i uke 6 og ble sendt på UL. Der fant vi et hjerte som slo og et embryo som var i riktig størrelse. Jeg tenker så lenge det er økning er det i alle fall et godt tegn, og verdiene dine ligger jo innenfor det nivået det skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2015 Ja. Heldigvis. Var veldig forberedt på at det hadde sunket, så er kjempeglad:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå