Gå til innhold

Hvilket kjøkken liker dere best? Håper på mange svar:D

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt etter råd her inne noen ganger før, og alltid fått tilbakemeldinger:D Så jeg prøver en siste gang før vi bestiller! Hvilket kjøkken liker dere best av disse to? Den ene er med halvøy, kan muligens bli litt trangt på kjøkkenet, som forøvrig er 13.5 kvm...:)

post-42-0-22021500-1439240182_thumb.jpgpost-42-0-60941300-1439240191_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 99a02...79a

Fortsetter under...

Der det er frittstående øy har jeg tenkt en benkeplate på 120cm bredde. Stor og god arbeidsflate med andre ord:)

Ikke dårlig med benkeplass, skal bare ikke ha hjørneskap i kroken der:) Så det blir benkeskap rundt hele veien:)

Annonse

Synes det blir for mye med 3 hjørnebenkeskap på et kjøkken, blir bare stuet inn rot og rate likevel. Derfor er det mye bedre med skuffer synes jeg:) tror ikke dette hjørnet vil savnes....:)

Synes det blir for mye med 3 hjørnebenkeskap på et kjøkken, blir bare stuet inn rot og rate likevel. Derfor er det mye bedre med skuffer synes jeg:) tror ikke dette hjørnet vil savnes....:)

Skal det bare vær hull ned? Ser rart ut!

Da er nr 2 best..

Endret av Flettfrid og lilleprins

Annonse

Det kommer benkeplate over, så ingen vil tenke over dette:) har ikke tegnet på benkeplate, for den skal ikke kjøpes på ikea. ikea har ikke hjørneskuffer...;(

Jeg har spurt etter råd her inne noen ganger før, og alltid fått tilbakemeldinger:D Så jeg prøver en siste gang før vi bestiller! Hvilket kjøkken liker dere best av disse to? Den ene er med halvøy, kan muligens bli litt trangt på kjøkkenet, som forøvrig er 13.5 kvm...:)

kjøkkennr1.JPG kjøkkennr2.JPG

Anbefaler å ha hestesko og ikke en kjøkkenøysak. Myyyye mere praktisk. Vi har nå en sånn utstikker som bildet. Forferdelig upraktisk. Må gå rundt hele tiden..

Anonymous poster hash: d03bb...020

Nr 2

Min erfaring er at slik nr 1 er laget, er benkeplassen større pga hjørnet, men mindre praktisk å bruke. Har selv slik hjørne, og det er trangt og vanskelig å jobbe mer enn en person ved benken. Jeg liker å ha med barna, og da egner det seg bedre med en benk med lengre arbeidsflate. 

Anonymous poster hash: dba54...666

Utstikkeren på begge så bare rart ut. Ville heller hatt hestesko, og er det plass til en kjøkkenøy i midten ville jeg gått for det. Du får aldri nok skapplass, så ikke ha noen uutnyttede plasser i hjørnene.

Anonymous poster hash: 045b3...256

Ingen av de. Ville aldri valgt en utstikker som du har valgt. Å gå rundt den hele tiden, og få ørten blåmerker av å kræsje inn i hjørnene, grøss og gru. Ville valgt hestesko med så mange skuffer og skap som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...