Gå til innhold

Kommentarer på Facebook... Hvorfor mangler noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks la wow-effekt ut noen hælbeskyttere til pensko. Jeg leste to negative kommentarer, senere sto det at innlegget hadde to kommentarer, men de var da borte. Jeg forstår jo de er fjernet, men forstår ikke de at dette ser utrolig idiotisk ut? Ser det hos flere og flere 😳

Anonymous poster hash: 6ac70...218

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det kan også være at de som har kommentert har helt lukkede profiler, da vil ikke de som ikke er venner med vedkommende kunne se kommentarer, likes osv :)

Skrevet

Det kan også være at de som har kommentert har helt lukkede profiler, da vil ikke de som ikke er venner med vedkommende kunne se kommentarer, likes osv :)

Men, da hadde jeg vel ikke sett de i førsteomgang heller... Det bare ser så sabla dumt ut! Når det står et innlegg har 6 kommentarer, men 4 mangler kan man jo lett gjette seg til at kommentarene kanskje ikke er så fine...

Hi

Anonymous poster hash: 6ac70...218

Skrevet

Men, da hadde jeg vel ikke sett de i førsteomgang heller... Det bare ser så sabla dumt ut! Når det står et innlegg har 6 kommentarer, men 4 mangler kan man jo lett gjette seg til at kommentarene kanskje ikke er så fine...

HiAnonymous poster hash: 6ac70...218

Hvs noen fjerner kommetarer, står det ikke t det erflere enn det er

Anonymous poster hash: fe33d...16f

Skrevet

Nå står det 3 kommentarer der, kan ikke se at det står hverken mer eller mindre....

Anonymous poster hash: 1260a...4cb

Skrevet

Administrator har skjult dem. 

Skrevet

Stilte et spørsmål på en offentlig FB-side i dag, og ser at jeg har fått svar fra de som har siden, men kan ikke se det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...