Gå til innhold

Når er det vanlig å få ny skolesekk (etter 1.klassesekken)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2c065...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 5 klasse, så til ungdomsskolen igjen er vanlig her

Anonymous poster hash: 7bc46...1ee

Skrevet

Hvertfall for de som har den oransje sekken de får fra trygg trafikk til 1 klasse. Om de har "vanlige" sekker er det ikke vanlig å kjøpe ny.

Anonymous poster hash: 93ee9...176
Skrevet

Hvertfall for de som har den oransje sekken de får fra trygg trafikk til 1 klasse. Om de har "vanlige" sekker er det ikke vanlig å kjøpe ny.

Anonymous poster hash: 93ee9...176

Skrevet

Her fikk de fleste ny i 4. klasse. De som hadde valgt veldig barnslige sekker til 1. klasse, hadde allerede byttet dem ut. Egentlig kunne våre barn hatt sekkene til 5. klasse fordi de har holdt godt.

Anonymous poster hash: 74766...da6

Skrevet

Min datter har fått ny sekk nå, hun skal begynne i 4. klasse.

Her får de ikke disse oransje sekkene i første klasse, hun hadde Beckmann sekk.

Anonymous poster hash: 366c5...af9

Skrevet

En gang mellom 3. og 5.klasse er vanlig her.

Sånn fra leverandørens side sier legger de opp til å ha en sekk fra 1. til 3.klasse, en fra 4. til 7.klasse og en fra 8. til 10.klasse.

Anonymous poster hash: d1e76...619

Skrevet

Kjøpte ny nå til 3 kl den hun hadde fra 1.klasse ble for barnslig.

Skrevet

De vanlige går opp til 4 klasse. Da får de ny her, og så blir det ny igjen på ungdomsskolen

Anonymous poster hash: 5a193...454

Skrevet

3 klasse er vanlig her værtfall. Jobber i bokhandel og første sekk er 1-3 klassesekk :)

Anonymous poster hash: 4e7f4...3c2

Skrevet

Vi kjøpte til 3. klasse, fordi den var utslitt. Han hadde ikke behandlet den spesielt fint.

I størrelse ville den ha holdt et år eller to til.

Anonymous poster hash: 6c24a...213

Skrevet

Her må de ha ny sekk hvert år😳hull her og der og ødelagt etter 1 års bruk.

Den oransje holdt bare såvidt ut året.

Skrevet

Her blir det ny sekk når den gamle er for kort i ryggen. Når det skjer - vet jeg ikke!

Anonymous poster hash: eb462...018
Skrevet

Får ny nå til 4. klasse

Anonymous poster hash: 9b499...c15

Skrevet

Våre har att orange sekk i 1.klasse og så fikk de sekk av oss i 2.klasse og eldste begynner nå i 5.klasse og fikk ny nå.

Anonymous poster hash: 6744d...9e3
Skrevet

Andre klasse. Her får de sekker fra fylkeskommunen (alternerer mellom oransje, grønn og gul). Fine sekker, men veldig små og nokså slitne etter første klasse.

Skrevet

Her får de oransje sekk til førsteklasse. Av oss får de da ny når de starter i andre klasse (og så har de brukt den oransje på tirsagen de har en dag i uka opp til 4.)

Neste nye er 4. eller 5.klasse, kommer ann på hvor slitt og hvor mange bøker de får

Anonymous poster hash: 79555...4cf

Skrevet

Her starter min i 3. klasse, men bruker fortsatt samme sekk. Regner med han får ny til neste år.

Skrevet

1. Kl

3. Kl

6. Kl

8. Kl

Anonymous poster hash: fa8a7...1b7

Skrevet

Min fikk ny til 4.klasse! Men da hadde han strekt seg så veldig det siste året at sekken såg latterlig liten ut;) Kjøpte den i et hakk større, men ser ut som den må byttes ut snart også!

Spørst om broren får ny neste år når han begynner i 4. Kan jo være han også kommer til å strekke seg noe enormt!;)

Anonymous poster hash: c4883...1a6

Skrevet

3 kl her. Glidelåsene på sidene ble ødelagt, og ryggen ble litt for kort for vår lange jente. Hvordan det bli med nr 2 når hun begynner på skolen tar vi når den tid kommer.

Bytt når det passer dere, ikke når andre bytter.

Anonymous poster hash: ce22e...93c

Skrevet

Her trengte vi ny og større sekk fra 4 klasse.

Skrevet

Her har det blitt nye sekker til 4. klasse og så i 8. igjen.

Skrevet

Jeg liker ikke hele kjøp og kast-styret, så holder igjen så godt jeg kan. Får ny når de begynner i 5. klasse og så ved overgang til ungdomsskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...