Gå til innhold

Er det noen her som har vært ufrivillig singel i mange år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at hvis jeg går fra mannen så forblir jeg singel for evig og alltid... Har fire barn, er ikke noe særlig pen eller noen flørtedronning. For meg er det å være i et dårlig forhold er faktisk bedre enn å være alene for resten av livet. Så, er det virkelig mange som forblir ufrivillig single i mange år? Tør ikke å bryte ut av forholdet i frykt for å være alene for resten av livet, ingen kjærlighet, omsorg, sex osv.

Anonymous poster hash: 25930...1cf

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er på en måte ufrivillig singel. Var jeg som brøt ut av forholdet og valgte derfor singellivet. Ufrivilligheten er mest at jeg ikke er pen, jeg er ikke på steder jeg kan treffe menn, jeg har fullt opp med jobb, barn, aktiviteter, venner og gjøremål i huset. Tiden strekker ikke til. Men jeg kan si at jeg har det MYE bedre nå enn i et forhold som verken var bra for meg eller barna.

Anonymous poster hash: b2d93...381
Skrevet

Jeg er på en måte ufrivillig singel. Var jeg som brøt ut av forholdet og valgte derfor singellivet. Ufrivilligheten er mest at jeg ikke er pen, jeg er ikke på steder jeg kan treffe menn, jeg har fullt opp med jobb, barn, aktiviteter, venner og gjøremål i huset. Tiden strekker ikke til. Men jeg kan si at jeg har det MYE bedre nå enn i et forhold som verken var bra for meg eller barna.

Anonymous poster hash: b2d93...381

Vel, jeg har vært singel alenemor i mange år før, og det er det verste jeg har vært med på. Som sagt, at man ikke får opplevd mer kjærlighet, omsorg, sex, det å bli sett og elsket, noen gang, er en tøff tanke. Er i slutten av 20-årene, så har mesteparten av livet foran meg...

Skrevet

Søsteren min var alene med 3 unger å fikk likevel seg en ny kjæreste :)

Hun er ikke så pen å kler seg ikke særlig pent heller.Hun går omtrent bare i svarte klær og bruker aldri sminke.

Likevel fant hun en mann som ble forelsket i henne :)

Anonymous poster hash: 98c97...104
Skrevet

Hun er ikke så pen å kler seg ikke særlig pent heller.Hun går omtrent bare i svarte klær og bruker aldri sminke.

Takker for solskinnshistorie :)

Skrevet

Jeg har vært singel i snart 3 år ufrivellig,syns det er lenge nok :P

Men har bare ett barn å er 28 år så har absolutt ikke gitt opp håpe om å finne en :)

Dater en nå som jeg ikke har fått føleser for enda men håper det kommer etter hvert som jeg tilbringer mer tid med han,for han er en fantastisk bra mann :)

Annonse

Skrevet

Du må være søsteren min 😁

Anonymous poster hash: 063c3...b39

Skrevet

Du må være søsteren min

Anonymous poster hash: 063c3...b39

hehe tviler på det du :)

Skrevet

Jeg har vært singel i 6 år. I noen perioder er det helt ok, andre veldig ensomt. Har ett barn, er 34, får høre jeg er søt, at folk ikke skjønner hvorfor jeg er singel, har mange venner, er ute blant folk når jeg kan (annenhver helg). Det er flere som har hatt interesse for meg, og jeg for andre, det er bare aldri gjensidig. Jeg orker ikke å ha en mann bare for å ha det. Det må ikke være en ordentlig prinsesse-historie, men ekte kjærlighet skal det være for at jeg skal orke å leve med en annen voksen person.

Anonymous poster hash: 9f00d...692

Skrevet

Jeg har vært ufrivillig singel i 3 år. Men samtidig så ønsker jeg og finne en som kan bli min bestevenn, og elsker. Og da en med felles interesser. Så da tar det nok litt lenger tid. Jeg er middels pen, men veier 15 kg for mye. Og har 2 barn.

Anonymous poster hash: 9a520...cd7
Skrevet

Jeg har vært singel i 6 år. I noen perioder er det helt ok, andre veldig ensomt. Har ett barn, er 34, får høre jeg er søt, at folk ikke skjønner hvorfor jeg er singel, har mange venner, er ute blant folk når jeg kan (annenhver helg). Det er flere som har hatt interesse for meg, og jeg for andre, det er bare aldri gjensidig. Jeg orker ikke å ha en mann bare for å ha det. Det må ikke være en ordentlig prinsesse-historie, men ekte kjærlighet skal det være for at jeg skal orke å leve med en annen voksen person.

Huff, 6 år høres veldig lenge ut alene :( Og hvordan klarer man seg i 6 år uten sex? Grøss...

Skrevet

Huff, 6 år høres veldig lenge ut alene :( Og hvordan klarer man seg i 6 år uten sex? Grøss...

Betyr jo ikke at jeg ikke har hatt sex på 6 år. Som sagt, jeg har blitt betatt av et par menn i løpet av disse årene. De som har blitt betatt av meg har jeg ikke hatt sex med. Jeg har bare sex med en jeg føler noe for, og dessverre så har de avsluttet det senere. Så alene-alene i seks år har jeg ikke vært. Jeg kunne også vært i forhold hvis jeg ønsket det, men da uten at mine følelser hadde vært riktig. Vil heller finne en som jeg både synes er sjarmerende og en god venn. Når mange andre kan finne det, så tror jeg at det kanskje kan skje meg en dag også.

Skrevet

Har vært singel i 6,5 år. Elsker fremdeles eksen, men vi fikk det ikke til å funke. Føles som at jeg aldri vil klare å komme over han. Har vært på date med andre menn, men sammenligner alle med han, og så dropper jeg dem. Nå gidder jeg ikke å såre flere, så jeg har sluttet å date. Sexen ordner jeg selv😉

Anonymous poster hash: 4df1f...81d

Annonse

Skrevet

Jeg har vært singel i 6 år, har ett barn på 6 år også.. Full jobb, ikke barnevakt så har det blitt lite overskudd til menn. Datet en drittsekk da hun var året og vært alene siden... Flere som har vært interessert men det har ikke fristet... Faktisk ikke hatt sex på nesten fem år før i går😜. Møtt en mann jeg er kjempeforelsket i og det er gjensidig.. Hadde aldri trodd det ville skje, og har vært veldig irritert når folk har mast om jeg har møtt noen disse årene... Så alt kan skje.... Deilig å være forelsket❤️. Har hatt det veldig godt alene disse årene. kun litt endomt i høytider og langhelger. Håper du finner ut av det. Man venner seg til det meste...og går du så vær alene så lenge at du kjenne du mestre det, før du går inn i og nytt. Det gir deg en trygghet som er god å ha med seg.

Anonymous poster hash: 07757...57e

Skrevet

Jeg var ufrivillig singel i 9 år før jeg ble sammen med mannen min, med unntak av noen korte forhold.

Anonymous poster hash: 3f17c...cbb

Skrevet

Jeg var ufrivillig singel i 9 år før jeg ble sammen med mannen min, med unntak av noen korte forhold.

Anonymous poster hash: 3f17c...cbb

Hvordan taklet du alenetiden, og hva var grunnen til at du var alene så lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...