Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Hei! Er det noen som har erfaring med å bo i Vestby? Skole, barnehage og ellers hvordan miljøet er? Hvor er det feks best å bo? Takker for svar :-) Anonymous poster hash: 20a4b...286
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Tror det er helt ok, da jeg var ung (jeg er 38) var det et eneste narkoreir... Pepperstad er fint, styr unna Randem!! Der er det jævlig. Ellers er jo Hvitsten og Son i Vestby og der er det nydelig. Anonymous poster hash: cc329...4c3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Son er et idyllisk sted om sommeren, ikke et idyllisk sted å bo om man ikke er i den innerste kjerne... Ville ikke la ungene vokse opp i Vestby, veldig mye dop (son også) Anonymous poster hash: 0043f...335
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Son er et idyllisk sted om sommeren, ikke et idyllisk sted å bo om man ikke er i den innerste kjerne... Ville ikke la ungene vokse opp i Vestby, veldig mye dop (son også) Anonymous poster hash: 0043f...335 Takk for svar :-) Er det mye dop nå, eller før i tiden som hun over skriver? Anonymous poster hash: 20a4b...286
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Var hvertfall mye for 10 år siden... Men etter hva jeg har hørt er ikke problemet borte:/ Anonymous poster hash: 0043f...335
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg vokste opp i Vestby, og bor her nå med mann og barn. Det er et fint sted å vokse opp! Barneskolen i Vestby er forholdsvis ny. Den hører barna til om man bor på Sole Skog, sentrum og Randem (++). Nå er det bygd en ny ungdomsskole rett ved siden av. Den åpner nå til høsten. Nå vet jeg ikke hvordan dopmiljøet er her. Men da jeg vokste opp, var det vel som alle andre steder.. Anonymous poster hash: a77f9...9fa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Vi bor i Vestby, Pepperstad skog. Tilhører Bjørlien skole. Rolig og fint område. Anonymous poster hash: 24013...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå