Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Vi kjøpte modulsofa på Skeidar til 13000kr for 5,5 år siden. Den er nå mindre pen og har vært det i flere år. Putene i ryggen synker og ser forferdelig ut og resten er også slitt. Kun normal bruk her i huset og ingen dyr. Jeg har nå tittet på flere sofaer og ser at i samme prisklasse blir det nok mye den samme kvalitet, spesielt med tanke på ryggputer som synker sammen. Skal ha 3 + 2-seter. Så derimot en eller 2 nydelige Brunstad-sofaer som kommer på 21-23000kr på salg. Noen erfaringer med Brunstad? Skal vi slå til å kjøpe en litt dyrere sofa denne gang, men som kanskje holder 10 år + eller kjøpe nok en rimeligere variant som holder 5 år før man grøsser av den? Det er et absolutt must at ryggputene holder seg faste og på plass selv etter noen år. Noen som har rimeligere sofa som har det? Anonymous poster hash: 9d1b7...2ed
soleia Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Mi erfaring er at litt dyrare sofa og er betre. Truuur kanskje det er Brunstad sofa vi kjøpte for 6 år sidan, og den har halde seg bra. Kosta over 20 000, men fekk den på salg. No er dette ein skinnsofa ( )men den blir hoppa og turna i litt for mykje, og putene har halde fasongen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Vi har nettopp kjøpt en dyr sofa nå. Det er første gang jeg engang har vurdert å bruke så mye penger på en sofa. Og den er så lekker! Vi fikk forklart forskjellen på en dyr og rimelig sofa med tanke på putene, men jeg vet jo strengt tatt ikke enda hvordan denne vil se ut om noen år. Men pr idag føles det som et fantastisk godt kjøp! Anonymous poster hash: 7f43c...1f8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Takk for svar! Jeg får se om min kjære er enig med meg Flere som har gode erfaringer med dyrere sofa? Hi Anonymous poster hash: 9d1b7...2ed
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Vi har hatt to runder med Hjellegjerde. Både stoff og skinn. Veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 6b8b7...001
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Har en Erik Jørgensen-sofa, veldig fornøyd. Holder seg veldig bra i fasongen. Anonymous poster hash: 6a76d...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå