Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Er det noen her som har gjort det? Vi pleier å feire jul hjemme med familie fra begge sider. Nå er min mor veldig syk og kan nok ikke reise noen steder i julen. Det er slett ikke sikkert hun orker noe særlig julefeiring eller besøk heller...... Vi bor i utgangspunktet langt fra hverandre og hvis vi i det hele tatt skal se hverandre i høytiden må noe vi reise med unger og ta inn på hotell. Hvordan er det egentlig å bo på hotell i en middels stor by i julen? Ser i utgangspunktet for mer at det er litt stusselig, men kanskje jeg bare overdriver......... Anonymous poster hash: f9ccb...87b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Finn et hotell med julefeiring. Trenger ikke være stusselig, kanskje det til og med blir koooos! Anonymous poster hash: 01705...593
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Finn et hotell med julefeiring. Trenger ikke være stusselig, kanskje det til og med blir koooos! Anonymous poster hash: 01705...593 Ja, det kan sikkert bli koselig også altså Jeg får jobbe litt med innstillingen min!! Anonymous poster hash: f9ccb...87b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Jeg har ikke prøvd, men jeg må innrømme at jeg ser for meg at det måtte være forferdelig. Anonymous poster hash: 7afc2...9c3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Jeg har ikke prøvd, men jeg må innrømme at jeg ser for meg at det måtte være forferdelig.Anonymous poster hash: 7afc2...9c3 Jo, takk. Forferdelig faktisk! Det var jo beroligende Anonymous poster hash: f9ccb...87b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 I-landsproblem. Det viktigste her er faktisk at moren din er så syk at hun ikke klarer å feire en normal jul. Hvor dere sover (i myke senger, oppvarmede rom, mat, varmt vann, tv - huff og huff) er da virkelig av mindre betydning. Anonymous poster hash: feafc...d31
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Vi har feiret jul på hotell og hadde det fantastisk! Ungene spør faktisk hvert år om vi ikke kan dra tilbake dit og gjøre det igjen. Det var deilig julemiddag å få også. Og vi flyttet juletreet slik at vi kunne gå rundt det og synge (det var plassert mot veggen i en dagligstue). Hadde det så morsomt! Anonymous poster hash: 3d5f9...c52
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Så klart det går bra! Du slipper alt mulig stress, og kan konsentrere deg om mor og ungene. Anonymous poster hash: bf1e1...28f
BøllefrøOgBolla Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Jeg tenker at dere kan gjøre det veldig koselig ❤️ Og det virktigste først - mamman din! Kos dere på hotell i julen dere - dere får være sammen, dere har mat, gaver, gode senger, og hverandre ❤️
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Venninnen min og mannen hennes har ingen felles barn, men begge har barn fra tidligere. De har hotelljul annenhvert år, det året de ikke har barna hos seg reiser de vekk på julaften, reiser til hotell med julefeiring da, i fjor tror jeg de var på Gol. De skryter veldig av det, stemningsfullt og koselig, deilig mat osv. Anonymous poster hash: f9a1d...52a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 I-landsproblem. Det viktigste her er faktisk at moren din er så syk at hun ikke klarer å feire en normal jul. Hvor dere sover (i myke senger, oppvarmede rom, mat, varmt vann, tv - huff og huff) er da virkelig av mindre betydning. Anonymous poster hash: feafc...d31 Selvfølgelig er det et "I-landsproblem". Vi er heldige som faktisk har den muligheten. Jeg har absolutt INGEN problemer med å se det!! Samtidig er julen forbundet med tradisjoner, hjemmelaget mat, osv. Sykdom er trist nok som det er. Man håper jo i det lengste at man klarer å opprettholde tradisjoner man er glade i. Og ja, man er selvfølgelig heldig som kan sove under tak i varmen, i gode senger, ha tilgang til bad og mat osv. Men det er tross alt noe spesielt med jula...... Anonymous poster hash: f9ccb...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå