Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Er det nok med endten eller? Og hva i så fall? Anonymous poster hash: bbf2b...0eb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Hvert til sitt bruk. Skulle jeg kun hatt en, hadde det blitt stavmikser. Gull verdt å bare stappe den oppi gryta når man lager supper eller mos(ikke potetmos da). 😊 Anonymous poster hash: 1af8b...a44
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Ja takk begge deler, men kjøp en kvalitet blender. Har hatt 3 eller 4 på 2 år. Men stavmikser å blir brukt flittig. Anonymous poster hash: d5ed7...048
soleia Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Har begge deler, men det er blendaren som vert mest brukt.
amandine Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Hvert til sitt bruk, jeg vil helst ikke klare meg uten noen av dem.
TPK Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg bruker kun stavmikser. Har ikke savnet blender.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Jeg har en stavmikser, men bruker den aldri. Vet ikke hva jeg skal bruke den til. Hva er det dere bruker disse redskapene til? Anonymous poster hash: 6e509...953
amandine Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Jeg har en stavmikser, men bruker den aldri. Vet ikke hva jeg skal bruke den til. Hva er det dere bruker disse redskapene til? Anonymous poster hash: 6e509...953 Stavmikser til pesto, puréer, supper etc, og blender stort sett til smoothie.. Hver dag nå om sommeren, spesielt..
TPK Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Jeg har en stavmikser, men bruker den aldri. Vet ikke hva jeg skal bruke den til. Hva er det dere bruker disse redskapene til? Anonymous poster hash: 6e509...953 Stavmikser til pesto, puréer, supper etc, og blender stort sett til smoothie.. Hver dag nå om sommeren, spesielt.. Jeg bruker stavmikseren til smoothie også.
amandine Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Jeg har en stavmikser, men bruker den aldri. Vet ikke hva jeg skal bruke den til. Hva er det dere bruker disse redskapene til? Anonymous poster hash: 6e509...953 Stavmikser til pesto, puréer, supper etc, og blender stort sett til smoothie.. Hver dag nå om sommeren, spesielt..Jeg bruker stavmikseren til smoothie også. Med frosne bær??
TPK Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Jeg har en stavmikser, men bruker den aldri. Vet ikke hva jeg skal bruke den til. Hva er det dere bruker disse redskapene til? Anonymous poster hash: 6e509...953 Stavmikser til pesto, puréer, supper etc, og blender stort sett til smoothie.. Hver dag nå om sommeren, spesielt..Jeg bruker stavmikseren til smoothie også.Med frosne bær?? Ja, jeg lar de tine litt eller ti sek i mikroen først. Har Braun, så den tåler litt motstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå