Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Forklar 😉 Anonymous poster hash: cfe40...7f3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Beste er når jeg rir. Da kommer jeg raskest og kraftigst. Dårligste er 69. Skjemmes nemlig så ekstremt over mariskene jeg har i rompa. 😁 Anonymous poster hash: 3c376...1ca
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Den beste er han på topp, jeg med beina over skuldrene hans. Kommer ikke vaginalt, men elsker dyp penetrering. LIker også skje. Verste er å ri. Liker det ikke, føler meg bare dum der jeg sitter og humper. Umulig å fingre meg selv samtidig, må ligge på rygg for å få det til. 69 er også håpløst, må konsentrere meg for å komme, og det er ikke mulig samtidig som jeg har en oppgave å ta meg av. Anonymous poster hash: c3c38...426
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Beste er doggy og værste er misjon. Dypest penetrering ved doggy og det er lettere for mannen å "ta meg" skikkelig hardt osv. Misjon er bare dritt. Anonymous poster hash: 95511...1f1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Verste: å ri han. Jeg klarer det ikke ... (Klarer ikke, aldri klart det?😳). Beste: da han er oppå, og bakfra 😊 Anonymous poster hash: 81885...3f7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Beste er ri , doggy og skje . Verste er misjonær , synes er så kjedelig Anonymous poster hash: aae8a...071
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Verste... Ingen egentlig. Beste - liggende doggy! Vi avslutter nesten alltid med den, det er eneste gangene jeg kommer av en eller annen grunn. Må ta på meg selv samtidig, men det går i flere stillinger, jeg klarer visst bare å få orgasme ved denne. Litt ny på orgasmefronten, hehe 😄 Anonymous poster hash: 92b3b...3b5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Beste, I skje eller meg på topp, gjerne med han sittende. Han er ganske stor, I de stillingene kan jeg styre litt hvor dypt han kommer. Verste: misjonær Anonymous poster hash: 85317...4e0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Beste er når jeg rir. Da kommer jeg raskest og kraftigst. Dårligste er 69. Skjemmes nemlig så ekstremt over mariskene jeg har i rompa. Anonymous poster hash: 3c376...1ca Hva er marisker? Anonymous poster hash: f76f4...6a0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Før jeg traff kjæresten hatet jeg misjonæren, men med han kommer jeg av en eller annen grunn som en kule! Så nå er det ingen verste Jeg liker ikke så godt å være på topp, men om jeg ligger i ro oppå han,og han gjør all "jobben" er det også godt! Anonymous poster hash: 96eb5...9db
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Beste er når jeg rir. Da kommer jeg raskest og kraftigst. Dårligste er 69. Skjemmes nemlig så ekstremt over mariskene jeg har i rompa. Anonymous poster hash: 3c376...1ca Hva er marisker? Anonymous poster hash: f76f4...6a0 Skinnfiller etter hemorroider... 😁 Så forferdelig skjemmende og flaut. Selv om sexpartnerne mine sier at de bryr seg nada om dem. Anonymous poster hash: 3c376...1ca
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Beste: når vi begge sitter og jeg har beina rundt ham. Da kommer jeg flere ganger 😀 Verst: meg oppå ham, bare med ryggen til ham. Det gjør bare vondt.. og 69. Klarer ikke konsentrere meg om å tilfredsstille ham samtig som jeg skal konse om min egen orgasme.. Anonymous poster hash: 61347...655
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Liker best skje. Den er standard hver lørdag og søndag morgen, mens barna ser på barne-tv. Om kvelden er vi så trøtte at vi ikke orker. Så da blir det skjult skje under dyna. 😀😀😀 Anonymous poster hash: 49074...347
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 Her får vi bare til fire stillinger: misjonær, omvendt misjonær, riding og doggy. Liker best misjonær. Da kommer han best mulig inn og jeg kan fingre meg selv samtidig. Liker minst doggy, da kjenner jeg nesten ingenting. Synes det høres fantastisk ut med skje og liggende doggy, men vi får det ikke til:-( Han kommer nesten ikke inn. Er det iav pesom kommer utenfor skjeden i disse stillingene? Anonymous poster hash: cdc5f...160
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Verste er å ri, får det rett og slett ikke til føler jeg! Blir ikke like hardt, raskt osv. som når han tar kontroll... Har flere jeg liker, men de to beste er 1. Når han ligger oppå meg, og jeg har bena over skuldrene hans så han kommer skikkelig dypt. 2. Doggy, skikkelig hot om han holder godt fast rundt livet og tar kontroll. (Vet han liker rumpa mi og det lange håret mitt, så føler meg sexy når han tar meg bakfra...) Anonymous poster hash: 71590...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå