Gå til innhold

tips til lørdagsmat idag?? hva skal dere ha☺

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg,mannen og 3 barn☺ har lyst på fløtepotet men hva ha sammen med de? Andre forslag tas imot og ☺

Anonymous poster hash: b703c...1be

Skrevet

Helstekt kylling er godt. Eller kyllinglår. Biff er også godt, men kanskje ikke så spennende. Ble litt sulten nå kjenner jeg. :)

Skrevet

Vi skal ha grillet indrefilet av svin, salat, potetsalat, grillet mais og bakt potet. Kan fint ha fløtepoteter i stedet

Anonymous poster hash: 2b482...fcc

Skrevet

Biffsnadder med sjampinjong, løk og paprika samt salat og fløtegratinerte poteter.

Anonymous poster hash: 75aab...403

Skrevet

Spare-ribs :)

Anonymous poster hash: 21ce0...3ac

Skrevet

Snitzel 😀 Enten kylling eller svin/storfe.

Baconsurret kyllingfilet.

Anonymous poster hash: 6a9f7...178

Skrevet

Her blir det biff, en eller annen form for poteter, peppersaus, grønnsaker, maiskolber og soppstuing :) Real slankemat med andre ord :P Men en og annen gang er det helt greit å skjeie litt ut :D Jordbær og fløte til dessert ;)

Anonymous poster hash: ab2cc...3b6

Skrevet

Jeg er alene idag, og tipper det blir laks med ovnsbakte poteter. Det er så lettvint og godt.

Skrevet

Meg,mannen og 3 barn☺ har lyst på fløtepotet men hva ha sammen med de? Andre forslag tas imot og ☺

Fylt kyllingfilet, eventuelt med bacon rundt.

Nakkekoteletter

Røkte kjøttpølser

Biff

Her blir det hjemmelaget lasagne (fersk, hjemmelaget pasta og selvkvernet elgkjøtt) med enkel grønn salat og hvitløksloff (loff som er snittet i ruter, som fylles med hitløkssmør og urter <3 )

Anonymous poster hash: 92ab1...84a

Skrevet

Helstekt kylling, ris og salat. Vi har mange spennende og smaksrike dipper til :)

Anonymous poster hash: 6c5f8...fc2

Skrevet

Blodig biff, med hjemmelaget bernaissaus, stekt sjaminjong, salat og ris. Sønnen vår på 2 er veldig glad i sopp så han får stekt sopp og ikke biff, vegetar på han i dag og vet at han ikke vil klage på det.

Anonymous poster hash: a7ff5...3b5

Skrevet

Ungene fikk velge i dag siden jeg er så fantasiløs, det ble pølser etter 8-åringens ønske, sommerkoteletter etter 11-åringens ønske og foccacia etter 6-åringens ønske.

Jeg har handlet salat, potetsalat, maiskolber, grillpølser med tilbehør, sommerkoteletter og baker foccacia, så tenner vi grillen.

Anonymous poster hash: c598e...179

Skrevet

Mannen skal lage hjemmelaget pizza :)

Anonymous poster hash: 1808a...1d9

Skrevet

Bare vi som skal ha taco? :-o :-P

Anonymous poster hash: c93bc...2ee

Skrevet

Hadde taco igår 😂

Anonymous poster hash: 1808a...1d9

Skrevet

Bare vi som skal ha taco? :-o :-P

Anonymous poster hash: c93bc...2ee

Taco er fredagsmat det ;)

Anonymous poster hash: c598e...179

Skrevet

Her var mange gode forslag ☺ blei svinebiff og vanlig biff med smørdampa brokkoli😃

Hi

Skrevet

Vi skal ha kalvebiff, asparges med spekeskinke, grønnsaker, bakt potet og peppersaus :-D Rødvin hører også med ;-)

Anonymous poster hash: 9c983...274

Skrevet

Vi har akkurat puttet hjemmelaget lasagne i ovnen. Skal ha hvitløksbaguett og salat til. :)

Skrevet

Det ble tynn italiensk pizza med grov bunn, hvit saus av creme fraiche og krydder, spekeskinke, sopp og tomat. Toppet med lettost siden jeg liksom er på slanker'n...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...