Gå til innhold

Dere som har hatt SA i tidlige uker.

Anbefalte innlegg

Når fikk dere negativ g.test?

På tirsdag hadde jeg 317 i HCG og på torsdag hadde jeg 334 i HCG. Blødd siden onsdag og i dag skjedde SA'en.

Når fikk dere negativ test etter sa?

Jeg blør ekstremt lite nå etter jeg mistet i ettermiddag, og tror det blir å ha roet seg ekstremt til i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144229825-dere-som-har-hatt-sa-i-tidlige-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk negativ test ca dag 20 etter aborten. 14 dager etter at den var på ca 350. Min hcg synker svært raskt, aldri opplevd å ha hengende hcg etter tredje uka. Veldig trist å høre om sa en din :-( håper det går greit med deg.

Går greit. Var allerede klar over det på mandag under UL siden jeg viste at jeg egentlig var 6+1, men hun mente jeg bare var 4 uker på vei. Følte på meg før det at noe var galt også. Magefølelsen :) vondt, men ikke sjokkerende.

Nå gleder jeg meg bare til negative tester så jeg slipper å tenke mer på 'hvorfor meg, hvorfor nå' og heller på en ny baby som forhåpentligvis klamrer seg fast :)

Husk å teste i good tid før du kan være gravid på nytt Iallefall. Positiv test i dpo dagene er forvirrende. Jeg hadde Positiv test 6dpo denne gangen.skikkelig svak, men ble forvirra ja. Ikm i dag, men håper mensen kommer. Ikke helt klar for ny nervevrak runde enda ;-) lykke til :-)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...