Gå til innhold

Hvordan organiserer dere klesskapet deres?

Anbefalte innlegg

Er det fargekoordinert eller vilt kaos?

Hva henger dere opp, og hva ligger i skuffer og hyller?

Hva gjør dere med belter?

Legger dere ulikt tøy sammen (f.eks gensere sammen med topper)

Hvordan gjør dere det? Jeg er en rotekopp og trenger alle tips til hvordan organisere klesskapet mitt bra

Anonymous poster hash: 1a4c6...826

Fortsetter under...

Jeg er litt uorganisert, men  har funnet et system som passer meg og ikke tar tid.

Har hengt opp skjørt, fine bluser\topper (som er til fest, middager osv) kjoler, og cardigans, ulljakker.

Øverst har jeg kurver med sommertøy, vintertøy, og klær som jeg skal komme inn i.

Så har jeg masse hyller..

1 med gensere, sortert de i strikkegensere, tynne og fine.

1 med tskjorter, singletter

1 med pyjamas\innebukser og utebukser.

1 med fleecegensere.

Så har jeg en kommode til treningstøy, ull, undertøy, strømper, og jobbklær (jobber i bhg, og har egne "billige" og utvaska klær jeg bruker der)

Anonymous poster hash: 04f43...57e

Keg har en del med hyller hbor jeg har det meste unntatt bluser, skjorter og kjoler. De henger jeg opp. I hyllene har jeg en hylle for sigleter, en for bukser osv. Belter, småting, u dertøy og sokker har jeg i kommode. Har ingenting sortert etter farge, men etter størrelse. Har for tiden mange forskjellige str i skapet, har vært gravid og gått både opp og ned i vekt de siste årene.

Har stort garderoberom, og her henger nesten alt. Unntaket er bukser, singletter og treningstøy. På den måten har jeg god oversikt over hva jeg har og slipper å ha flere klesplagg som aldri blir brukt siden de ligger nederst i skapet.

Anonymous poster hash: cc2b6...570

Annonse

Jeg er rotekopp selv når det kommer til enkelte ting, blant annet klær. Jeg har både klesskap og kommoder, og i klesskapet har jeg kjoler hengende og bukser liggende med tellekant, samt tjukke gensere. I kommodene sorterer jeg div. undertøy i ulike kurver, belter og annet fjas (BH-stropper f.eks) ligger i små kurver. Resten sorterer jeg etter plagg. Tynne gensere i ene skuffen, ulltøy i andre og singletter i en tredje osv. Problemer at at det ikke går mer enn et par måneder før alt er kaos i skuffene, så da slenger jeg ALT på sengen og sorterer igjen. Det fine med det er at det alltid dukker opp plagg jeg glemmer å bruke, samt at jeg kan sortere ut det jeg faktisk ikke bruker og bør gi vekk. ;)

Anonymous poster hash: 55832...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...