Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Den er litt skeptisk til ukjente mennesker med engang hvordan få den trygg?noen med erfaring med rasen som vil fortelle litt?hvordan få den renslig? Hvordan venne seg til å være alene hjemme?Råd mottas med stor takk. Anonymous poster hash: 0de6b...738
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Har en Cavalier og den har alltid elsket mennesker så de to første spørsmålene kan jeg ikke svare på. Men for å få den renslig så tok vi den ut hver gang den hadde spist og sovet. Veldig typisk at hun tisset med en gang hun reiste seg opp etter å ha sovet så om å gjøre å ta henne opp med en gang. Og ellers tok vi henne ut hver gang hun gjorde noe på gulvet og selvfølgelig skryte veldig når hun gikk på do ute. Vi brukte bur for å venne henne til å være alene hjemme. Begynte med at hun var i buret i bare fem min og så økte vi gradvis. Og hun får alltid godbit når vi tar henne i buret. Jeg hadde fri i to uker etter at vi fikk valpen, så jeg øvde med buret hver dag slik at hun vendte seg til å være alene. Nå har hun et saueskinn der inne og liker veldig godt å ligge der, men i begynnelsen hadde vi noe som var lettere å vaske... Lykke til med valpen:-) Anonymous poster hash: 66929...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå