Gå til innhold

Barnevogn bugaboo hvor lenge kan ett barn bruke den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn på 3 mnd og har egentlig en vogn fra før, brio sing. Men har lyst å bytte til en annen. Og har sett på finn og vil kjøpe meg en brukt.

Men søsteren min påstår som har barn fra før at det er ikke noe vits å kjøpe ny barnevogn når jeg må bytte uansett når han blir ett år?

Så da lurer jeg hvor lenge kan jeg bruke om jeg kjemper en bugaboo vogn med bagdel og sporstdel? Altså til hvor mange år barnet blir?

Anonymous poster hash: f05e4...e27

Skrevet

Ingen som vet?

Anonymous poster hash: f05e4...e27

Skrevet

Sikkert til barnet er ferdig med vogn. Noen har buggaboo som sovevogn i bhg også 😊 Så lenge barnet ikke er veldig langt og stort har du den vogna lenge.

Anonymous poster hash: a7764...47c

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du skrev, men svarer på det jeg tror du prøvde å spørre om

Jeg har en Bugaboo donkey duo. Nest minste bruker egentlig ikke vogn lenger, men i går satte jeg på begge setene og treåringen sitter helt fint i den enda. (Han var tre år i mai) Setet hadde kanskje vært litt trangt om jeg skulle hatt treåringen og vinterpose i det, men da de er så store er det jo mer en vinterdress enn en pose. Så ingen problem med en treåring og Bugaboo her i alle fall.

Anonymous poster hash: f22ff...0c1

Skrevet

Har hatt både. Bugaboo cameleon og nå donkey. Min lange gutt på strax 3 år sitter og sover fremdeles veldig godt i den. Og kommer til å bruke den en god stund fremover

Skrevet

Vi har Bugaboo buffalo til vår ettåring, og så vidt vi kan se nå kommer den til å fungere frem til vi ikke har noe vognbehov lengre.

Anonymous poster hash: e3fe2...3a8

Skrevet

Vi hadde bugaboo cameleon og den brukte vi gjennom hele vognperioden. Den var også sovevogna i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...