Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg veier nå to kilo mindre enn startvekten før jeg ble gravid. Har ammet i fem mnd. Dere som har gått ned av amming. Har dere fortsatt å gå ned eller stopper vekten opp? Hvor mye spiser dere? Jeg er KONSTANT sulten. Føler meg nesten litt syk! Syns det er super slitsomt. Etter ammingen på kvelden føler jeg meg så utmattet at jeg ofte tar til tårene. Kjennes ut som jeg ikke har spist hele dagen. Anonymous poster hash: 8e7c2...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 7. august 2015 #2 Del Skrevet 7. august 2015 Har bare ammet i 2 uker, men merker at jeg har litt mer appetitt, men ikke noe ulvehunger...men jeg spiser energitett mat. Fett metter godt og lenge, mye proteiner og trege karbohydrater. Hvordan er kostholdet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavidabella Skrevet 7. august 2015 #3 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg er enten av eller på virker det som, enten syyyyyykt sulten, eller så kan jeg gå i timesvis uten å spise. Noe som er helt ulikt meg😊 Har gått ned 10 kg på 6 uker, men har fortsatt 5 kg igjen. Det går saktere nå, ca 0,5 kg i uka- som vel er det som anbefales.. Endret 7. august 2015 av Lavidabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 9. august 2015 #4 Del Skrevet 9. august 2015 Har gått ned 11,5 kg etter fødselen,men har stoppet der ser det ut som. Men må være fornøyd siden jeg da veier 1,5 kg. Mindre enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Ellers har jeg sjeldent sultfølelse og spiser nok egentlig for lite. Drikker en del cola også i helgen 😳 og sjokkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villmarksjenta Skrevet 9. august 2015 #5 Del Skrevet 9. august 2015 Lillemor er 5 mnd nå og jeg fullammer ennå. Tre mnd etter fødsel var jeg tilbake til vekt før sv.skap. Nå etter ferien har jeg gått opp et kilo men synes ikke det gjør noe. Når det gjelder apetitt så kan jeg ha dager da jeg nesten glemmer å spise. Andre dager er jeg konstant sulten og småspiser hele tiden. Føler meg også utmattet til tider men ikke så ofte. Litt slitsomt at det ikke er som "vanlig" men tenker at det er bare for en stund😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå