Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Blir det litt som øyekatarr...? Anonymous poster hash: 80dcc...4a1
Plutselig_gravid Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Jeg har hatt det. Var helt forferdelig. Det var smertefullt og utrolig plagsomt. Så ikke så mye. Kan ikke sammenlignes med en liten øyekatarr. Jeg fikk varig redusert syn på ene øyet pga arr.
Blondzilla Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Nei det er mye verre. Kjempevondt og man blir veldig lyssky. vondt i hele hodet for man også. Får håpe han ikke får svekket syn.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Smertefullt. Anonymous poster hash: af967...cc7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: 80dcc...4a1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Det er grusomt! Anonymous poster hash: 717fb...999
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Pappa hadde det, og det er en av de få gangene i mitt liv jeg har hørt han klage over noe som helst. Han har også fått varig nedsatt syn og lysskyhet på det ene øyet. Anonymous poster hash: 1d721...6de
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Jeg bråvåknet av det en gang, trodde noen stakk en kniv i øyet mitt og forsøkte å skubbebort den jeg trodde stod og stakk meg. Så ja, det var vondt Men den første voldsomme smerten ga seg forholdsvis rask, etter det var det veldig plagsomt noen timer før det roet seg. Så ble synet dårligere på det øyet og jeg måtte på legevakten (samme dag). Fikk dråper og salve til øyet og etter det hadde jeg få problemer med det, så godt som ikke smerter heller lenger. Eneste problemet jeg har fått i ettertid er at det stadig er litt småbetent ("sti") på det øyet, men ikke noe smerter og ingen synsproblemer. Anonymous poster hash: 5eae0...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå