Gå til innhold

Hva fikk du beskjed om på tidlig ul

Anbefalte innlegg

Jeg bekymrer meg for ma og bo. Grunnen er store blødninger ved ikm. 5dager over ikm var hcg 18. Og hadde sluttet blø. To dager etter det fikk jeg positiv digital 1-2 uker som vil si hcg mellom 25-200. To dager etter det igjenn var digital 2-3 uker som vil si hcg mellom 200-2000. Så stigningen er der. Og el kan ha vert et par dager seinere enn jeg trodde.

Jeg lurer bare på om noen har vert borti eller hørt noe om en lignende sak.

Jeg har idag fått henvisning til gyn på sykehuset og skal inn iløpet av de neste to ukene. Pga 5sa på et år. Jeg tar nå blodtynnende og får kanskje progresteronstøtte når de har sjekket blodprøvene.

Får tidsnok vite det på ul. Men kanskje noen kan komme med noe

Fortsetter under...

Har en gutt på 2,5 år. Har prøvd nesten to år på nestemann. Var gravid for ett år siden. Kom til uke 6-7. Sa. Ny sa neste pp uke 4. Samme i mars og april. Sa uke 4 ved ikm.

Har tidligere mistet uke 17 og 8 like etterpå men det er mange år siden. Er nå 34år.

Fikk i juni henvisning til gyn. Som ga meg blodtynnende jeg skulle begynne på ved positiv test. Og ba meg dra til fastlege umiddelbart ved pos test. Men nå er det ferietid, og jeg har blødd masse. Da mener jeg mye! Bytta oftere bind enn ved mens. Men i gen smerter eller klumper som ved vanlig mens. Dette begynte som spotting 2 dager før ikm. Så nå sitter jeg her og klarer ikke tro jeg muligens er på tjukka. Har masse symptomer. Og sterkere tester. Så gir ikke opp før gyn sier det er kjørt.

Huff. For en opplevelse å måtte gjennom <3 vi som har hatt mange SA, vet jo at blod ofte er et dårlig tegn. Men tenker at når blødningen kommer rett rundt mens. Så kan det ha hormonelle forklaringer. Slettes ikke sikkert det går galt.håper inderlig det ordner seg for deg <3

Annonse

Eg hadde vanlig mens første mnd. Og blødningar innimellom i heila svangerskapet. Når eg va 7+1 hadde eg store blødningar og trudde da va kjørt. Va i by nett den dagen så for på sjukehuset. Legen der sa eg hadde abortert. Eg "krangla" meg likevel til ein ul på gyn. Der slo hjerta og alt va fint. Blei satt tilbake ei heil veka for di meinte eg ikkje kunne vera så langt på vei noen blei satt lika langt fram igjen på neste ultralyd. Så sikkert vanskelig å måla rett når da e så tidlig.

Håpe detta gjelde for deg og! <3

Jeg har hatt noen blødninger, senest i dag. Hadde etter innvendig ultralyd brun grums/utflod. På u.l var det en plommesekk på ca 3mm men ingenting inne i den. Gynekologen sa det kunne være for tidlig og at jeg kanskje var noen dager kortere på vei enn først antatt. Hun sa at det også kunne tyde på en spontanabort. Jeg skal tilbake i neste uke, da mente hun at vi burde se noe. Er ikke akkurat opptimistisk nå.

Noen som har opplevd noe sånt? På godt og vondt...

Annonse

Henger fortsatt med i april-klubben Det kom som en overraskelse på både de kommende foreldrene og jordmor at vi i dag fikk sett et lite foster med hjerte, det fineste jeg noen gang har sett har forsatt blødninger/spottinger og skal til u.l om 2 uker og 4 uker. Det er trygt å vite.

Håper det går bra for deg og Hannepålandet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...