Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Noen som har det? Mistenker at jeg har det. Anonymous poster hash: e4a3f...c3b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce Man kan vel mistenke at man har en spesiell personlighet uten å vite det sikkert? Akkurat som noen mistenker at de er dominante, eøelr høysensitive. Du virker litt aggressiv. Anonymous poster hash: e4a3f...c3b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce Man kan vel mistenke at man har en spesiell personlighet uten å vite det sikkert? Akkurat som noen mistenker at de er dominante, eøelr høysensitive. Du virker litt aggressiv. Anonymous poster hash: e4a3f...c3b Oisann 🙊😂😂 Anonymous poster hash: 27dad...c73
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Det er noe som heter selvutslettende personlighetsforstyrrelse. Det er ikke en ICD 10 diagnose, men jeg leste om den i en bok om personlighetsforstyrrelser for ikke så lenge siden. Boka er på jobb, så jeg har ikke forfatter akkurat her. Hilsen psykolog. Anonymous poster hash: e26ae...594
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce Man kan vel mistenke at man har en spesiell personlighet uten å vite det sikkert? Akkurat som noen mistenker at de er dominante, eøelr høysensitive. Du virker litt aggressiv. Anonymous poster hash: e4a3f...c3b Det svaret der tilsier at du ikke har en selvutslettende personlighet. Ha en fortsatt fin dag. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Det er noe som heter selvutslettende personlighetsforstyrrelse. Det er ikke en ICD 10 diagnose, men jeg leste om den i en bok om personlighetsforstyrrelser for ikke så lenge siden. Boka er på jobb, så jeg har ikke forfatter akkurat her. Hilsen psykolog. Anonymous poster hash: e26ae...594 At noe er introdusert som begrep gjør det ikke til en diagnose. Akkurat som med høysensitivitet. Selvutslettende personlighetsforstyrrelse finnes ikke i amerikansk diagnosesystem heller. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Jeg ville tatt et søk på unnvikende personlighetsforstyrrelse om jeg var deg. Anonymous poster hash: 664d0...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå