Gå til innhold

Selvutslettende personlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Mistenker at jeg har det.

Anonymous poster hash: e4a3f...c3b

Skrevet

Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat.

Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce
Skrevet

Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce

Man kan vel mistenke at man har en spesiell personlighet uten å vite det sikkert? Akkurat som noen mistenker at de er dominante, eøelr høysensitive. Du virker litt aggressiv.

Skrevet

Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce

Man kan vel mistenke at man har en spesiell personlighet uten å vite det sikkert? Akkurat som noen mistenker at de er dominante, eøelr høysensitive. Du virker litt aggressiv.

Oisann 🙊😂😂

Anonymous poster hash: 27dad...c73

Skrevet

Det er noe som heter selvutslettende personlighetsforstyrrelse. Det er ikke en ICD 10 diagnose, men jeg leste om den i en bok om personlighetsforstyrrelser for ikke så lenge siden. Boka er på jobb, så jeg har ikke forfatter akkurat her. Hilsen psykolog.

Anonymous poster hash: e26ae...594

Skrevet

Mistenker? Det er ikke noe diagnose, akkurat. Du vet sikkert om du klarer å stå opp for deg selv eller om du er en dørmatte. Dersom sistnevnte, bør du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 4bb3b...7ce

Det svaret der tilsier at du ikke har en selvutslettende personlighet.

Ha en fortsatt fin dag.

Skrevet

Det er noe som heter selvutslettende personlighetsforstyrrelse. Det er ikke en ICD 10 diagnose, men jeg leste om den i en bok om personlighetsforstyrrelser for ikke så lenge siden. Boka er på jobb, så jeg har ikke forfatter akkurat her. Hilsen psykolog.

Anonymous poster hash: e26ae...594

At noe er introdusert som begrep gjør det ikke til en diagnose. Akkurat som med høysensitivitet. Selvutslettende personlighetsforstyrrelse finnes ikke i amerikansk diagnosesystem heller.

Skrevet

Jeg ville tatt et søk på unnvikende personlighetsforstyrrelse om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 664d0...cf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...