Annie 83 Skrevet 6. august 2015 #1 Del Skrevet 6. august 2015 Noen som vet om noen i det området der man kan bestille time? Google var ikke så hjelpsom. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 6. august 2015 #2 Del Skrevet 6. august 2015 Sagaklinikken kan jeg anbefale :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie 83 Skrevet 6. august 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2015 Ultralydklinikken i Skien er nedlagt. Må man ha henvisning på sagaklinikken? Synes det sto noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 6. august 2015 #4 Del Skrevet 6. august 2015 Ultralydklinikken i Skien er nedlagt. Må man ha henvisning på sagaklinikken? Synes det sto noe om det. Hm det vet jeg ikke, jeg fikk henvisning av legen min. Men kan sjekke om jeg finner noe om det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 6. august 2015 #5 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg tror jeg ville tatt kontakt med de jeg og hørt. Det står jo om du har henvisning fra lege ELLER har spørsmål rundt våre tjenester, så ta kontakt.. =) Så er jo verdt et forsøk. Men husk at det er dyrt når du ikke har henvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie 83 Skrevet 6. august 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 6. august 2015 Vet det er dyrt, men fortsatt verdt det. Ser ut som ibsensykehuset tar ultralyd, så ringer dit i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå