Gå til innhold

Pakker dere bort sommertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det for tidlig? Irriterer meg over sommertøy som opptar plass i skuffen til datteren min :P shortser og drakter.... Kjoler osv. Burde jeg ha det liggende en stund til, er sannsynligheten stor for en hetebølge nå i august?

Anonymous poster hash: 40e75...0ef

Fortsetter under...

Skrevet

Sommertøyet ligger i klesskapet hele året. Ingen av oss har så mye klær at vi trenger å pakke bort sesong klær heldigvis. Eneste som blir satt bort på er yttertøy og sko.

Anonymous poster hash: e23f8...be6

Skrevet

Sommertøyet ligger i klesskapet hele året. Ingen av oss har så mye klær at vi trenger å pakke bort sesong klær heldigvis. Eneste som blir satt bort på er yttertøy og sko. Anonymous poster hash: e23f8...be6

Noen har mindre kommoder enn andre ;)

Skrevet

Men kan ikke barnet bruke kjoler med lang tights og tynn lang genser under? Datteren min bruker kjoler også med ulltøy under, så kjoler rydder jeg ikke bort i det hele tatt. Det går også an å bruke strømpebukse og tights under shorts... Synes det var litt vel tidlig å rydde bort sommertøy. Spørs hvor du bor da. På Østlandet er det meldt ganske bra fremover ;-)

Anonymous poster hash: 899fa...765

Skrevet

Men kan ikke barnet bruke kjoler med lang tights og tynn lang genser under? Datteren min bruker kjoler også med ulltøy under, så kjoler rydder jeg ikke bort i det hele tatt. Det går også an å bruke strømpebukse og tights under shorts... Synes det var litt vel tidlig å rydde bort sommertøy. Spørs hvor du bor da. På Østlandet er det meldt ganske bra fremover ;-)Anonymous poster hash: 899fa...765

Noen kjoler går det med, men ikke alle. Har dessuten endel ullkjoler osv, men synes kjoler er meget lite praktisk i bhg. Så bruker det nesten utelukkende i selskaper.

Skrevet

Pakker ikke sommertøyet bort før langt ut i september.

Trenger ikke ullklærne før da heller, så det gjør ikke noe at det tar opp plass.

Annonse

Skrevet

Jeg ville ventet med å pakke vekk sommerklær. August og september kan by på varme dager de fleste plasser i landet.

Anonymous poster hash: bd3d1...ea5
Skrevet

Jeg ville ventet med å pakke vekk sommerklær. August og september kan by på varme dager de fleste plasser i landet. Anonymous poster hash: bd3d1...ea5

For at det er shortsvær må det være 20+ og ikke kald vind, det er vel meget lite sannsynlig at skjer i semptember eller hva?

August kan jo by på noen varme dager :) men jeg tror egentlig ikke det. Vi får se....

Skrevet

I år har vi vel egentlig ikke funnet det fram engang 😉

Anonymous poster hash: f57b8...911

Skrevet

I år har vi vel egentlig ikke funnet det fram engang Anonymous poster hash: f57b8...911

Nei, det er sant. Sikkert derfor de plaggene irriterer meg :P de har opptatt plass uten å bli brukt lenge nok.

Skrevet

Jeg rydder bort sommerklæra løpet av helgen 😩 svært lite brukt i år!:-(

Anonymous poster hash: 005d8...c16

Skrevet

Jeg pakker det bort, men absolutt ikke enda! Men kommer vel litt an på hvor i vårt langstrakte land man bor også.

Skrevet

Jeg ville ventet med å pakke vekk sommerklær. August og september kan by på varme dager de fleste plasser i landet. Anonymous poster hash: bd3d1...ea5

For at det er shortsvær må det være 20+ og ikke kald vind, det er vel meget lite sannsynlig at skjer i semptember eller hva?

August kan jo by på noen varme dager :) men jeg tror egentlig ikke det. Vi får se....

Både ungene og jeg gikk i shorts mange dager i september i fjor. Jeg tror til og med at vi badet, men så var det jo også en uvanlig varm sommer i fjor. Uansett er det ikke helt uvanlig at det kan bli varmt, og det trenger ikke være mer enn 14-15 grader for å gå i shorts så lenge det ikke er kald vind. Både jeg og barna kan godt gå i shorts med en tynn genser til.

Anonymous poster hash: 54f43...9f7

Annonse

Skrevet

Nei, det venter jeg med til september er over. Da er man rimelig sikker på at det ikke kommer noen etterdønninger av sommeren. Sommertøyet har blitt særdeles pent brukt dette året. Lurer på hvorfor...

Anonymous poster hash: 20f05...115
Skrevet

For at det er shortsvær må det være 20+ og ikke kald vind, det er vel meget lite sannsynlig at skjer i semptember eller hva?August kan jo by på noen varme dager :) men jeg tror egentlig ikke det. Vi får se....Anonymous poster hash: 40e75...0ef

Både ungene og jeg gikk i shorts mange dager i september i fjor. Jeg tror til og med at vi badet, men så var det jo også en uvanlig varm sommer i fjor. Uansett er det ikke helt uvanlig at det kan bli varmt, og det trenger ikke være mer enn 14-15 grader for å gå i shorts så lenge det ikke er kald vind. Både jeg og barna kan godt gå i shorts med en tynn genser til. Anonymous poster hash: 54f43...9f7
Ja,,det er jo forskjell på oss mennesker. Jeg går fint i shorts i 11 grader jeg, men toåringen min trenger over 20 for å ikke bli kald.

Skrevet

Nei, det venter jeg med til september er over. Da er man rimelig sikker på at det ikke kommer noen etterdønninger av sommeren. Sommertøyet har blitt særdeles pent brukt dette året. Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 20f05...115

Det positive er at hvis man har yngre barn, kan tøyet arves. Nesten som nytt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...