Gå til innhold

Noen som bor i bydel nordre Aker (Oslo)? Turn for jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nyinnflyttet og har lyst til å begynne med turn. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor vi kan turne i nærheten? Har to jenter i barnehage og småskolealder.

Anonymous poster hash: bc3ac...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. Jeg bor i bydelen og har barn i småskolen. Vet faktisk ikke om noen som går på turn, men mulig det finnes likevel altså. Det går mest i fotball, friidrett og langrenn her egentlig. Oppdater gjerne tråden hvis du finner ut av det, for min datter er ikke interessert i fotball eller ski og faller derfor litt utenfor.

Anonymous poster hash: 2092c...2e6

Skrevet

Jeg tror det er på SInsen skole. Men for de minste er det også Allidrett, men desverre litt ventelister. Sikkert mange andre steder og tilbud også, sjekk på Aktiv i oslo

Anonymous poster hash: 981dc...bdc
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, skal skjekke ut den linken.

Vi ønsker oss selvfølgelig et tilbud i nærheten for at hverdagskabalen skal gå opp.

Sinsen skole blir for eksempel for langt unna. Vi kjører kollektiv.

Skrevet

Vi ønsker oss selvfølgelig et tilbud i nærheten for at hverdagskabalen skal gå opp.

Bor på Kjelsås, og tror ikke det er turn nærmere enn Sinsen. Her går det i fotball, håndball, langrenn, slalom, karate, friidrett og dans. Det er det jeg vet om i nærområdet.

Anonymous poster hash: 70499...d45

Skrevet

Bor på Kjelsås, og tror ikke det er turn nærmere enn Sinsen. Her går det i fotball, håndball, langrenn, slalom, karate, friidrett og dans. Det er det jeg vet om i nærområdet.

Ok, vet du hvor det tilbys dans? Dans kan være et alternativ.

Skrevet

Det er flere steder, bl.a på Frysja og iallfall har det vært ballett på Kjelsås. Du må nesten bare lete på nett, mine går bare på fotball og svømming (som jeg glemte å nevne) :P

Skrevet

Dytter og håper på flere innspill :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...