unforgettable Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Lyst til å prøve dette, noen med erfaringer?
LillePunk Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Veldig fornøyd med Godt Levert! Vi har Roedemeny - litt sunnere alternativ i matvarene. Men smaker sikkert minst like godt!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Godt levert! 👍 Anonymous poster hash: 5f4b4...e5c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Var ikke fornøyd med godt levert! Veldig dårlig kundeservice også.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Godt levert. Når det er snakk om kundeservice, har jeg kontaktet dem et par ganger - og har fått god service av dem begge gangene. Anonymous poster hash: df979...dbd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Adams Anonymous poster hash: 9287c...09b
unforgettable Skrevet 5. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2015 Må man ha basisvarer selv eller følger alt med?
LillePunk Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Hos godt levert får man en mail noen dager i forveien for hvilke basisvarer en trenger
Helene Harepus Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Har ingen erfaring selv, men et vennepar har Godt Levert og de er veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Adams. Hatt dem i mange måneder og er jevnt over fornøyd. Prøvde godt levert en gang, og gikk raskt tilbake til adams. Mye mer halvfabrikata i godt levert. Ferdig hvit saus f eks. Passer best for oss med små barn å få salte maten etter at barna har fått sine porsjoner. Passa oss egentlig ikke så godt å må lage "ukens dobbel" heller. Knapt store nok kasseroller/stekepanne til å lage dobbel porsjon av middag til 4 personer. Kjedelig å måtte spise rester en dag også. Hos adam får en skikkelige pølser og ren fisk, mens godt levert sender vanlig røkt kjøttpølse og gjerne fiskepudding som ukens eneste fiskemåltid. Anonymous poster hash: 5115b...c64
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 Skjønner ikke poenget med dette jeg? Dere får mat og oppskrifter på døra, lager maten selv. Dere slipper å handle mat men må jo likevel på butikken og handle brød, melk, dopapir osv. I tillegg er det jo svindyrt! skjønner ikke at dere gidder, for å være ærlig. Anonymous poster hash: 74c1d...eea
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #14 Skrevet 5. august 2015 Skjønner ikke poenget med dette jeg? Dere får mat og oppskrifter på døra, lager maten selv. Dere slipper å handle mat men må jo likevel på butikken og handle brød, melk, dopapir osv. I tillegg er det jo svindyrt! skjønner ikke at dere gidder, for å være ærlig. Anonymous poster hash: 74c1d...eea For meg er det verste å finne på middagen og det slipper jeg med denne løsningen. Vi har 3 dager i uka, så vi får mange nye innspill til retter, men finner også på selv. Noen laget vi kun den ene gangen, andre har vi laget mange ganger etterpå. Anonymous poster hash: 682cf...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå