Gå til innhold

Er det et dårlig tegn at det ikke har kommet inn bud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde visning på huset i går.

Nervene er i spenn. Har enda ikke kommet inn bud.

Når fikk dere inn første bud. Når er det vanlig at budrunden starter?

Anonymous poster hash: b8358...f93

Skrevet

Vi hadde visning på huset i går.

Nervene er i spenn. Har enda ikke kommet inn bud.

Når fikk dere inn første bud. Når er det vanlig at budrunden starter?

Jeg skrev foresten dette innlegget 10.11

Vet ikke hvorfor tiden er feil på innlegget mitt. Postet dette klokken 10.23. Fortsatt ingen bud

Skrevet

Mange som skrev seg på listen?kan være flere som venter på at noen skal starte budrunden

Skrevet

Folk kan sitte på gjerdet å vente.

Det blir vel ingen budkrig vil jeg tro når det er så stille.

De gangene jeg har solgt har budkrig leiligheten og huset fått første bud alt på visning.

Sist gang fikk jeg bud ti min før kl tolv. Da gikk leilighet 10 000 over prisantydning.

Anonymous poster hash: 2d2c1...e22

Skrevet

Folk kan sitte på gjerdet å vente.

Det blir vel ingen budkrig vil jeg tro når det er så stille.

De gangene jeg har solgt har budkrig leiligheten og huset fått første bud alt på visning.

Sist gang fikk jeg bud ti min før kl tolv. Da gikk leilighet 10 000 over prisantydning.

Anonymous poster hash: 2d2c1...e22

10 som skrev seg på listen.

Æsj. Nå er jeg redd vi ikke får solgt.

Hva gjør vi hvis vi blir sittende med to hus. Har aldri solgt før så dette er nytt for oss.

Skrevet

Det er ikke uvanlig å ha flere visninger. Ikke bekymre den for mye enda. Det går nok bra.

Skrevet

Det er ikke mulig å legge inn bud før kl. 12 dagen etter visning. Så det er nok ikke så rartr dere ikke har hørt noe enda... Lykke til :)

Anonymous poster hash: 06a99...4cb
Skrevet

Det er ikke mulig å legge inn bud før kl. 12 dagen etter visning. Så det er nok ikke så rartr dere ikke har hørt noe enda... Lykke til :)

Det var jeg ikke klar over. Senker skuldrene litt 😊😊😊

Skrevet

jo, du kan jo legge inn bud - men det må stå frem til tidligst kl 12 dagen etter visning! Budet kan jo gis umiddelbart etter visning (eller før visning også), men selger har frem til 12 dagen etter siste annonserte visning å akseptere (eller takke nei)

Anonymous poster hash: 7dcc0...723

Skrevet

Det var jeg ikke klar over. Senker skuldrene litt 😊😊😊

Det er ikke riktig. Det er ikke mulig å legge inn bud med frist tidligere enn kl 12, som jo er noe helt annet.

Anonymous poster hash: 0d7c5...828

Skrevet

Derfor er det alltid lurt og selge først så slipper man dilemma med og bli sittende med to hus

Skrevet

Derfor er det alltid lurt og selge først så slipper man dilemma med og bli sittende med to hus

Ordnet seg. Nå kommer budene inn 😊😊

Skrevet

Tull! En kan legge inn bud akkurat når en vil, men budet må stå minst til kl 12 første arbeidsdag etter visning dersom en skal gå gjennom megler. 

Hi- det er ikke uvanlig at folk sitter på gjerdet til ca 12, da kan de legge inn bud med kort frist og dermed kanskje finte ut andre potensielle kjøpere. 

Anonymous poster hash: 416c5...d72

Skrevet

Det er iallefall det dummeste man gjør.

Anonymous poster hash: df44d...ed6

Skrevet

For å sitte uten noe hus i det hele tatt er jo lurt....

Anonymous poster hash: 0d7c5...828

Skrevet

Vi hadde visning søndag og første bud onsdag. Han ene som var interessert hadde en meglervenn og kjørte strategi. Mange som ikke ønsker å legge inn det første budet men vente litt for å ikke vise for mye interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...