Gå til innhold

Noen som har forsøkt Bidronninggele?

Anbefalte innlegg

Går nå inn i 5 pp. Vet at det kan ta tid å bli gravid men blir allikevel frustrert og utålmodig hver gang jeg tester negativt. Dagene mellom eggløsning og Ikm føles alltid som en evighet.

Har hørt at Bidronninggele kan hjelpe på når en prøver å bli gravid? Noen som har forsøkt det? Når i syklusen skal en bruke dette? Fungerer det best sammen med Wild Yam?

Fortsetter under...

Jeg har begynt med bidronning tabletter på denne PP. Tar ikke wild yam, så det får bli ved evt neste PP. Vet ikke om det har noe effekt enda da. Men kjenner godt til følelsen av at tiden går tregt mellom eggløsning og ikm! Har prøvd nå i 1 år og 3 mnd, blitt gravid 2 ganger,men mistet begge gangene rundt uke 6. Hold håpet oppe! En dag blir det nok din tur ;-)

Har lest flere steder at bidronninggele kan like gjerne klusse til syklusen som å hjelpe den, så det tørr ikke jeg sjanse på siden mi syklus er regelmessig og El alltid blir påvist. Jeg har en pakke uåpnet bidronninggele tabletter hvis noen vil ha 😊 gratis selvfølgelig 😊

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle bruke bidronning gelé eller tabletter. Litt frustrert der jeg stod i butikken dro jeg med meg tabletter og krysset alt jeg hadde. El er nok rundt hjørnet så det legges inn aksjer annen hver dag nå ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...