MN83 Skrevet 4. august 2015 #1 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg er 8+6 og har fått tydelig mage.... Trodde først jeg bare var oppblåst, men den gang ei... Har jo født før, men det skal bli vanskelig å skjule denne!! Får vel lyve å si jeg har kosa meg masse i ferien😂😂 Flere som har antydning til mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunrise88 Skrevet 5. august 2015 #2 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg føler det har kommet litt, men er nok en del oppblåst også. La merke til at svigermor (som ikke vet noe enda) kikket litt på meg her om dagen fordi jeg har lagt på meg litt på magen. Haha.Jeg er bare 7+4 da. Men kan hende jeg bare er veldig oppblåst enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars-mamma♡ Skrevet 6. august 2015 #3 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg går i mitt 4 svangerskap (har født 2 barn) og jeg kan kjenne en hard kul rett over/ved skambenet. Så jeg har bittelitt mage. Er 9+2 idag. Så går i min 10ende uke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå