Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei! Jeg er 37 år og har termin 9.april ifølge den ene terminkalkulatoren på nett. Min ektemann og jeg har prøvd i 18 mndr og planen var å begynne med IVF til høsten:) Fra før har jeg en datter på 9år.

Jobber som sykepleier:)

Er denne klubben lukket eller må vi betale medlemskap her på klikk da?

Endret av Vimsemusa78

Annonse

Hei 😄

Jeg er 35 år og vi venter vårt 3.barn sammen. Jeg har en kvinnelig samboer og vi har fått hjelp via Stork Klinik, vanlig inseminasjon, alle gangene. Vi har en jente på 3 år og en gutt på 1 år sammen. Jeg ble gravid i mai, men hadde en SA i uke 7. Håper virkelig denne lille spiren klamrer seg fast ❤️

Jeg er 29 år (30 i oktober) og venter mitt 3 barn, min og samboers barn n 2 sammen :) Har ei jente på 9 år fra tidligere forhold og ei jente på bare 9 måneder sammen :-) Så det blir to tette :) Termin 19 april tror jeg, mensen var såvidt kommet tilbake og ikke stabil så det blir spennende å se :)

Hei hei !

Jeg er 30 år og samboer med min supre bonde, bor på landet og driver gård. Jeg jobber også som frisør. Jeg har to gutter fra før på 9 og 7 år :) dette blir min og samboers første barn sammen :) vi har prøvd i 10 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...