Gå til innhold

Plutselig sjenert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt har alltid vært frempå , har ikke visst hva sjenanse er engang. I dag var første dag på Sfo etter ferien. Brukte vel en time på å sitte under genseren min , hulker og gråter.... Fikk endelig dratt derfra nå. Andre som har opplevt at barn plutselig blir sjenerte?

Skrevet

Helt normalt

Det går seg nok sikkert til ja😊

Skrevet

Han yngste?

Anonymous poster hash: c5214...4ca

Skrevet

Slik har det vært med begge mine, så etter min erfaring helt normalt.

Mi eldste kom sjenertheten ved tre års alder. Da var det godt lillesøster begynte å prate og hun kunne skyve lillesøster forran seg når det var noe. Hun gjør det enda, men lillesøster ble mer tilbakeholder i endel sammenhenger når hun gikk i tredjeklasse. Hun er ikke den som gjemmer seg eller gråter, men hun sier tydelig ifra at dette vil jeg ikke eller dette er jeg ikke klar for enda. Jeg syns det er supert at hun er så ærlig på dette, og at hun selv kommer med en idee om hvordan hun kan løse dette så støtter jeg henne og ikke presser henne.

Anonymous poster hash: 20fad...a2a

Skrevet

Hvis det er barnet med adhd som gjorde dette, så kan det jo hende det bare er omstillingen fra ferie til sfo som gjorde utslaget. Vårt bokstavbarn takler dårlig overganger / omstillinger i hverdagen, så det kunne likså godt vert henne. Så det går seg nok til :-)

Anonymous poster hash: 6e7a5...03a

Skrevet

Her dreier det seg om barnet som ikke har ADHD. Det går seg nok helt sikkert til ja😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...