Gå til innhold

Hvor får man kjøpt gode sandaler til å bruke inne i bhg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eurosko f.eks

Men er det ikke bedre med tøfler?...

Anonymous poster hash: 6662f...21f

Vet ikke, barnehagen anbefalte sandaler...

Anonymous poster hash: e524a...cd9

Jeg anbefaler tøfler :) av skinn. Men hver sin smak.

Men det finner du på skobutikker

Anonymous poster hash: 6662f...21f

Tøfler av skinn er supert. Mindre sjanse for å snuble og sånt også. 

Anonymous poster hash: 29ebc...249

Det er ikke noe særlig såle og støtte i tøfler. Jeg ville ha valg sandaler til innebruk i barnehagen. 

Anonymous poster hash: 15f03...c0c

Annonse

Sandaler er knall

God støtte og sitter godt på foten.

Flere anbefaler også det med tanke på evakuering så barna ikke blir våt og kald på beina.

Vi har brukt

Ecco

Viking

Aretti?

Timberland

Vært fornøyd med alle

Min erfaring er at barn svetter mye på føttene og dermed kan bli våte og kalde selv i de beste tøfler. Derfor anbefaler jeg absolutt sandaler! I skinn. Med åpne tær. Gjerne med en tynn ullsokk.

I vår barnehage er det varme i gulvene, men er det kalde gulv så er sokker med tykkere såle og frempå tærne fine.

Crocs og sandaler i plast er ikke noe godt å gå i.

Kjøp noen som sitter godt på barnet sin fot, føtter er forskjellige, så ta med barnet i butikken og prøv.

Ikke kjøp for store eller for små, barn beveger seg mye og det er ikke lett med for store sko/sandaler.

Tja, da tror jeg at jeg fikk med det meste av det jeg synes er viktig. Personlig liker jeg sandaler fra Geox. De passer mine barn best og har også lufting i sålen. 👍👍

Beklager hvis jeg kupper tråden, men hvorfor er det så viktig at ungene har på sko inne i bhg? Det er jo absolutt best for en barnefot å gå enten barbeint eller på sokkelesten. Sko er et fremmedlegeme som kun skal brukes for å beskytte mot smuss, kulde og vann.

I vår bhg er det veldig få som bruker sko inne og det har sldri vært noe ønske fra bhg om at de skal ha det.

Anonymous poster hash: ca097...2fb

Beklager hvis jeg kupper tråden, men hvorfor er det så viktig at ungene har på sko inne i bhg? Det er jo absolutt best for en barnefot å gå enten barbeint eller på sokkelesten. Sko er et fremmedlegeme som kun skal brukes for å beskytte mot smuss, kulde og vann.

I vår bhg er det veldig få som bruker sko inne og det har sldri vært noe ønske fra bhg om at de skal ha det.

Sko/tøfler/sandaler er en smart ting å ha på i tilfelle f.eks brannalarmen går, kjedelig for de barna som må stå ute i kulde/regn/ snø i kun sokker. 

Anonymous poster hash: ee077...394

Beklager hvis jeg kupper tråden, men hvorfor er det så viktig at ungene har på sko inne i bhg? Det er jo absolutt best for en barnefot å gå enten barbeint eller på sokkelesten. Sko er et fremmedlegeme som kun skal brukes for å beskytte mot smuss, kulde og vann.I vår bhg er det veldig få som bruker sko inne og det har sldri vært noe ønske fra bhg om at de skal ha det.Anonymous poster hash: ca097...2fb

Sko/tøfler/sandaler er en smart ting å ha på i tilfelle f.eks brannalarmen går, kjedelig for de barna som må stå ute i kulde/regn/ snø i kun sokker.  Anonymous poster hash: ee077...394

Tviler på at hverken sandaler eller tøfler beskytter særlig mot sludd og snø, men ser poenget vinterstid. Men om sommeren bør ihvertfall små føtter få kose seg fritt inne.

Har investert i gode sandaler som innesko til jenta mi i alle Barnehage årene nettopp pga argumentet om at de kan måtte gå ut pga brannalarm. Men litt kjedelig og bortkastet da barna så og si aldri hadde dem på seg. Samme med gre - tex sko som bhg anbefalte og som vi handlet inn. Ikke brukt en eneste gang, de tar bestandig på cherrox isteden. Rådyre, pustende, vanntette og lette sko som ville vært supert å gå med for små føtter ble ikke brukt. Om det så bare var dugg i gresset eller faktisk til og med i tørr Vær var det stort sett cherrox..... Greit nok det, går fort å ta av og på osv, men da kan de la være å be oss kjøpe gore-tex sko som koster flesk.

Anonymous poster hash: 5d380...d4e

Annonse

Jeg hadde foretrukket om de fikk gå uten sko inne, så fikk hun heller bli kald på beina en liten stund de få gangene det er brannøvelse. Det gikk i alle fall helt fint i den forrige barnehagen, der ingen brukte innesko. Men den nye barnehagen krever sko. Hvorfor vet jeg ikke.

HI

Anonymous poster hash: e524a...cd9

Skinntøfler er så deilig og mykt. Jeg synes det blir mye å gå i sko dersom de skal bruke dette inne i bhg hele dagen. Sko passer ute, stive sandaler ser jeg ikke poenget med. Da mine begynte i bhg fikk vi skriv om at de anbefalte sandaler. Jeg sendte med skinntøfler for det hadde eldste brukt i den første bhg. Senere kjøpte flere ansatte skinntøfler til sine barn. Det finnes en del ulike skinntøfler. De bør prøves på barnet, og de kan ikke være for store. Jeg bestilte fra Danmark. Obs og Name It sine virker også ok. Du får gode skinntøfler til 149,-

Anonymous poster hash: 12452...0df

Vi bruker sandaler i skinn fra Ecco. Veldig fornøyd, sitter godt på foten. I vår bhg går alle med innesko hele tiden, som det skrives over her pga brannalarm osv.

Anonymous poster hash: 352df...819

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...