Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #26 Skrevet 4. august 2015 Coop☺️ Anonymous poster hash: a73d0...e90
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #27 Skrevet 4. august 2015 Libero og Pampers ga bare lekasjer her i huset, så når ungen passet Remableiene så ble det de frem til str 5. Da kom de første lekasjene med Remableiene og ikke få, hver eneste natt. Da måtte vi prøve oss frem og Liber og Pampers var like dårlige, Coop og. Takk og lov fant vi en som holder tett og tilfeldigvis er billig og, nemlig First Price 👍 Anbefales! Dumt Rema og First Price ikke har str 1. Anonymous poster hash: 85f75...bc7
anonomous Skrevet 4. august 2015 #28 Skrevet 4. august 2015 Libero og pampers første mnd.. Når barnet ble større sverget jeg til REMA 1000 og coop sine billige bleier.. Funker fjell! Billig og bra
uhhuhher Skrevet 4. august 2015 #29 Skrevet 4. august 2015 (endret) Av billigbleiene er jeg mest glad i Coop-bleiene og Kiwi (First price?) sine trusebleier. Dessverre har ikke Coop størrelser stor nok til min toåring. Bruker Libero teip om natta og i bhg og Up&Go på dagen. Endret 4. august 2015 av uhhuhher
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #30 Skrevet 4. august 2015 Bruker first price-bleiene fra Kiwi. 29 kr for 50 bleier mener jeg de koster Veldig fornøyd med dem. På natta bruker vi pampers baby dry, for de holder ekstremt godt. Koster 50 kr for en pakke med 30 bleier men den varer i en måned fordi vi bare bruker en hver natt (Har en 9 måneder gammel baby) Anonymous poster hash: 0b88e...bc9
Violeta Skrevet 4. august 2015 #31 Skrevet 4. august 2015 Bruker libero til både nyfødt og han på 2,5. Eldste bruker up&go. Synes den "nettingen" inni Pampers-bleiene til nyfødte klistrer seg så fast til huden.
shari_z Skrevet 4. august 2015 #32 Skrevet 4. august 2015 Med eldste var det kun Libero, så da ble det det. Men likte dem ikke og sluttet med bleier så fort som mulig. Med mellomste ble det Pampers til hun kunne bruke str 3, så Rema 1000 sine. Huggies var å kjøpe en periode så brukte dem så lenge de var tilgjengelig, så tilbake til Rema sine. Likte både Huggies og Rema sine. Først Price fikk hun utslett av. Nå med minsten var det Pampers til hun brukte str 2 og så Rema 1000 sine. Hun er 10 mnd og bruker fortsatt str 3, de koster 32 kr for en pakke med 56 bleier. Str 4 er også 32 kr men for 50 bleier.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #33 Skrevet 4. august 2015 Vi sverger til pampers! Har prøvet rema 1000 sine -for tette/dårlig ventilering i bleiene og Libero sine -ender alltid opp med bleieutslett da.... Anonymous poster hash: b3aa7...d64 Hvor kjøper du dine pampers da!? Der det er billigst så klart men hvor? Anonymous poster hash: 3813b...a8e Kjøper de på rema -stooor pakke. Vet ikke om de er billigst der, men ihvertfall billige. Handler de der fordi vi tar resten av ukeshandlinga vår der også. Anonymous poster hash: b3aa7...d64
Salla Skrevet 4. august 2015 #34 Skrevet 4. august 2015 Vi bruker bare Libero, hun er snart 2 år. Vi prøvde pampers, men den der "nettingen" i bleiene klistret seg fast til huden hennes! Ingen andre som har opplevd det? Anonymous poster hash: d5426...105 Jo, vi opplevde også det så det ble bare en pakke med pampers før vi gikk over til Libero.
junimamma81 Skrevet 4. august 2015 #35 Skrevet 4. august 2015 Her bruker vi pampers. Libro passet ikke og han ble fort rød og sår av coop sine.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #36 Skrevet 4. august 2015 Jeg lurer på hvordan tøy bleier ser ut? Anonymous poster hash: 3813b...a8e
Salvador Skrevet 5. august 2015 #37 Skrevet 5. august 2015 Vi bruker bare Libero, hun er snart 2 år. Vi prøvde pampers, men den der "nettingen" i bleiene klistret seg fast til huden hennes! Ingen andre som har opplevd det? Anonymous poster hash: d5426...105 Jo, vi opplevde også det så det ble bare en pakke med pampers før vi gikk over til Libero. Opplevde det her også. Fikk noen prøve-eksemplar, så måtte ikke kaste mange. Nettingen klistret seg til rumpa, som ble knall rød og rutete.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #38 Skrevet 5. august 2015 Vi bruker bare Libero, hun er snart 2 år. Vi prøvde pampers, men den der "nettingen" i bleiene klistret seg fast til huden hennes! Ingen andre som har opplevd det? Anonymous poster hash: d5426...105 Jo, vi opplevde også det så det ble bare en pakke med pampers før vi gikk over til Libero. Opplevde det her også. Fikk noen prøve-eksemplar, så måtte ikke kaste mange. Nettingen klistret seg til rumpa, som ble knall rød og rutete. Min blir også sånn av pampers, det blir liksom mange streker i huden hans og røde. Men ikke på rompa. Men for fra. Er det farlig eller dumt å bruke de da? Anonymous poster hash: 3813b...a8e
Salvador Skrevet 5. august 2015 #39 Skrevet 5. august 2015 Vi bruker bare Libero, hun er snart 2 år. Vi prøvde pampers, men den der "nettingen" i bleiene klistret seg fast til huden hennes! Ingen andre som har opplevd det? Anonymous poster hash: d5426...105 Jo, vi opplevde også det så det ble bare en pakke med pampers før vi gikk over til Libero.Opplevde det her også. Fikk noen prøve-eksemplar, så måtte ikke kaste mange. Nettingen klistret seg til rumpa, som ble knall rød og rutete. Min blir også sånn av pampers, det blir liksom mange streker i huden hans og røde. Men ikke på rompa. Men for fra. Er det farlig eller dumt å bruke de da? Anonymous poster hash: 3813b...a8e Det er nok ikke farlig, men kanskje ikke så behagelig?
SuperFries Skrevet 5. august 2015 #40 Skrevet 5. august 2015 REMA sine har vært overlegent best for mine barn.
Slaskepott Skrevet 5. august 2015 #41 Skrevet 5. august 2015 Jeg lurer på hvordan tøy bleier ser ut? Anonymous poster hash: 3813b...a8e Det finnes mange forskjellige bleier, fra brettebleier (som en gulpeklut som brettes og brukes med f.eks. ullbukse over) til AIO (alt-i-ett), som er like enkel i bruk som en engangs. Her er et bilde av en AIO fra et ganske populært merke:
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #42 Skrevet 5. august 2015 Pampers up and go. Er på bleieslutt og mest bleie kun på natta. Har ellers brukt altmulig. Libero på de første str så billig bleier fra coop og rema for så over på pampers og litt libero når vi trengte up and go. Anonymous poster hash: fbc87...3cb
februarprins2013 Skrevet 5. august 2015 #43 Skrevet 5. august 2015 (endret) liebro up&go og comfort 2,5 år Endret 5. august 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #44 Skrevet 5. august 2015 0-4 mnd: pampers 4 mnd til bleieslutt: rema 1000 Anonymous poster hash: f0e22...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå