Gå til innhold

Hva slags bleier bruker du til baby/barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleier er best og billigst? Jeg har brukt fram til nå libero 3 til babyen min men syns det blir dyrt i lengden når det er bare 30 stk i en pakke.

Noen her som bruker de fra pampers som kommer i sånne esker eller store poser?

Kjøpte det idag på Coop obs 104 bleier for for 95 kroner!

Her om dagen så kjøpte jeg også bleier fra pampers og mener det var 90 stk og det kostet 43 kr? Hmm...

Noen som vet hvor det er billigst?

Anonymous poster hash: 3813b...a8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener de som heter som jumbo pack!

Skrevet

Min er ikke født helt enda, så ingen personlige erfaringer her, men jeg har blitt anbefalt Rema 1000 sine bleier. Disse er kommet ut best i test, og er også billige. 

De rundt meg med bleiebarn sverger til disse bleiene.

Anonymous poster hash: e405e...a80
Skrevet

Min er ikke født helt enda, så ingen personlige erfaringer her, men jeg har blitt anbefalt Rema 1000 sine bleier. Disse er kommet ut best i test, og er også billige.

De rundt meg med bleiebarn sverger til disse bleiene.

Anonymous poster hash: e405e...a80

Okei! Har aldri prøvd de.. Men har hørt at Rema 1000 sine bleier, de som er str 3-4-5 er mye dyrere enn ellers andre bleier som fra pampers osv.

Men noen som vet at de kan stemme at hvis man skal kjøpe bleier fra pampers så er det billigst hos bunpris?

Skrevet

Vi sverger til pampers! Har prøvet rema 1000 sine -for tette/dårlig ventilering i bleiene og Libero sine -ender alltid opp med bleieutslett da....

Anonymous poster hash: b3aa7...d64

Skrevet

Vi sverger til pampers! Har prøvet rema 1000 sine -for tette/dårlig ventilering i bleiene og Libero sine -ender alltid opp med bleieutslett da....

Anonymous poster hash: b3aa7...d64

Hvor kjøper du dine pampers da!? Der det er billigst så klart men hvor?

Skrevet (endret)

Vi bruker tøybleier, og har gjort fra eldste var nyfødt. Enkelt, billig (hvor billig avhenger av hvilken løsning man velger) og miljøvennlig. :)

Endret av Slaskepott
Skrevet

Pampers er ikke svanemerket, så det bruker vi ikke, uansett pris. Vi synes Coop bleiene er best. Mener at det var de som kom best ut i testen og ikke Rems sine..

Anonymous poster hash: 93c5a...61d

Skrevet

Det kommer an på barnet. Til førstemann var det kun libero som fungerte. Hun stinket i pampers, og tisset ut på sidene med rema 1000 sine. Med nr to fungerte rema sine best, og nå med nr tre fungerer både libero og pampers. Med rema blir det bæsj oppetter ryggen, av en eller annen merkelig grunn.

Så mitt råd, kjøp flere typer, og prøv deg frem.

Skrevet

Rema 1000 funker best på minstemann, men til eldste brukte vi bare Libero. De har veldig ulik kroppsfasong, så du må nesten prøve deg frem. Men Rema sine er vel billigst mener jeg.

Skrevet

Jeg brukte pampers og libero om hverandre med baby, det varierte hvem som lakk ;)

Da ungen ble større (1 år +), gikk vi over til Rema 1000. Brukte det en stund, men nå er vi over på Pampers igjen.

Skrevet

Med første hadde vi pampers først, så libero fra ca et år.

Nå var det pampers og libero til ca 5 mnd

Så har vi brukt rema sine etter det

Skrevet

Rema 1000 her😊

Anonymous poster hash: 16798...850

Skrevet

Brukte libero frem til 5 mnd, etter det har vi brukt coop og Rema. Veldig fornøyd med coop. Remableiene har han tisset gjennom et par ganger, men tror det er fordi de er litt i minste laget. Skal prøve vektklassen over neste gang.

Skrevet

Må jo nesten prøve disse Rema 1000 bleiene snart jeg da.

Men dere som bruker pampers sine hvor er det billigst å kjøpe de?

Skrevet

Her bruker vi Libero nr 1. Alt annet er for stort/sitter ikke godt da min er så lang og tynn. Skal prøve oss litt frem når han blir stor nok til 2'er bleier :)

Skrevet

Aj.. Så mange muligheter i bleieverdenen! Man må kanskje bare prøve litt forskjellig for å finne ut hva som passer best?

Skrevet

Jeg bruker rema1000 sine til min gutt på fire mnd. De et like gode som libero sine, men mye billigere. Pampers passer ikke til han, blir så ofte våt.

Anonymous poster hash: 8fee5...26e

Skrevet

Vi bruker bare Libero, hun er snart 2 år. Vi prøvde pampers, men den der "nettingen" i bleiene klistret seg fast til huden hennes! Ingen andre som har opplevd det?

Anonymous poster hash: d5426...105
Skrevet

Bruker Libero, pampers er innsmurt med lotion så de brukes ikke her

Anonymous poster hash: 5eaef...e89

Skrevet

Hæ? Den forstå jeg ikke helt.. Innspurt med lotion,??

Skrevet

Hæ? Den forstå jeg ikke helt.. Innspurt med lotion,??

Ja. Trodde alle visste dette? Derfor det er wn del som ikke tåler disse bleiene. Om du ikke tror meg så les nede på "idag"http://www.pampers.no/pampershistory

Skrevet

Vi bruker tøybleier, og har gjort fra eldste var nyfødt. Enkelt, billig (hvor billig avhenger av hvilken løsning man velger) og miljøvennlig. :)

Det gjorde vi også til våre tre. Men har ikke bleiebarn lengre. Det er enkelt, billig, miljøvennlig, best for huden osv osv.

(I tillegg er det jo aller finest, hvis man kjøper søte/kule/tøffe bleier)

Anonymous poster hash: 6ab79...33a

Skrevet

Vi bruker libero til vår datter på 1 år. Fungerer helt utmerket.

Anonymous poster hash: 90258...8c1

Skrevet

First price bleier er også å anbefale 👍 Personlig syns jeg de er hakket bedre enn rema 1000.

Anonymous poster hash: 2f1b6...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...