Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Noen som har erfaring med blødning i uke 14 og hvor det har gått bra?

Hadde ganske friskt blod i trusen(en del) og på papiret. Har ikke kommet noe særlig mer rødt blod men er rosa på papiret hver gang jeg har vært på do å tørket meg og kommer litt rosa merker på bindet.

Har ikke hatt noe smerter bortsett fra at jeg tror jeg merker litt murringer nå ca 3 timer senere men kan også være psykisk(?)

Livredd! Hvor stor sannsynlighet er det for at dette er en farlig eller ufarlig blødning?

Var hos legevakten men han hadde ikke noe å høre etter hjertelyd med. Men han sa det mest sannsynlig går bra siden det bare er rosa nå.. Men det roet meg ikke noe særlig.

Var på ul Onsdag forrige uke og da så alt bra ut.

Erfaring noen? :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144229054-bl%C3%B8dning-uke-14/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt blødninger på den tiden i alle svangerskapene mine (4 stk)... I dette svangerskapet kom det klumper og masse friskt blod. Ved ultralyd var alt ok. Fant aldri konkret årsak til blødningene. Hvorfor blir du ikke henvist til ultralyd?

Anonymous poster hash: 58077...5f1

Takk for svar!

På legevakten mente han at henvisning til ul skjedde kun via fastlege og at det ikke var noe hensikt med mindre jeg begynte å blø mer.

Fikk komme til jordmor i dag, og hun sjekket hjertelyden og fant den :D

så det lettet oss veldig. Om det skulle oppstå noe mer blødning så skulle jeg få komme opp til ul sa hun. Blødningene har stoppet nå, er bare litt brunt som kommer av og til så håper alt er i orden. Føltes mye bedre etter vi fikk høre at hjerte fortsatt slo, men vet ikke om jeg er 100% trygg enda selv om jeg kanskje kan være det?

Så godt å høre at dem fant hjertelyden...jeg tenker du kan ta det med ro❤️ Jeg er i uke 18 nå og fikk styrtblødning på fredag...denne gangen fant dem årsaken og det var morkaka som lå foran. Ønsker deg alt godt❤️❤️

Anonymous poster hash: 58077...5f1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...