Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde visst falt ut av listen. Klarte ikke dy meg og tok en test i dag. Bare 9 dpo så den var selvsagt negativ...

Symptomer: Bekkensmerter, ømme brystvorter (men ikke selve puppene), ekstra trøtt.

Men så har jeg fått kviser som jeg pleier før mensen.jeg har ingen metallsmak i munnen, det har jeg hatt i tidligere graviditeter, og humøret er svingende. Akkurat det siste kan jo være begge deler.

Aaah, blir gal av å gå sånn og lure og kjenne etter!

Annonse

Jeg har en sviende og brennende følelse i brystvortene, livmortappen er høyt oppe og klissvåt utflod (og før mensen har den pleid å være langt nede og relativt tørt) Var driitkvalm i går kveld og antydning til halsbrann.. 😵 ingen murringer som jeg pleier å ha 1 uke før mensen.. 5 dager igjen til IKM. Er så utrolig spent på om det har gått denne gangen 😊

Endret av Lammeskanken

SÅ hyggelig å lese ordet "positiv" her inne😃jeg har ikm 28., kan noen legge meg inn?

EL 14., og har hver dag kjent murringer. Noen ganger går det over i smerter, og jeg blir så nervøs. Foreløpig bare utflod, ingen farge. Ventetiden er helt forferdelig!

SÅ hyggelig å lese ordet "positiv" her innejeg har ikm 28., kan noen legge meg inn?

EL 14., og har hver dag kjent murringer. Noen ganger går det over i smerter, og jeg blir så nervøs. Foreløpig bare utflod, ingen farge. Ventetiden er helt forferdelig!

Det eneste du trenger å gjøre er å kopiere teksten og legge til deg selv ;)

24.

25. Lille-sol, _Harefrøken, Esol

26.

27.

28. Jenta30, MammaTilNicklasJ, fluga, Lieann

29. Lammeskanke, TPK

30. Prøver på nr.3, Vinterblomst, Eplebiten,  Nordlys13

Lykke til til dere som har testdag i dag !! alle fingre kryssa for dere! 

Jeg klarer jo selvfølgelig aldri vente. Så testa i dag, 9dpo, og den var jo ikke overraskende negativ. 

Kjente flere "symptomer" tidligere  (alt for tidlig til at jeg tolket så mye inn i de), men nå merker jeg ikke no. Har ikke helt den store trua. Forventer at vi nok må gjennom IVF styret denne gangen også. Men enn så lenge prøver vi selv med et pittelite håp :-) 

Håper på gode nyheter her inne i løpet av dagen :-) ! 

Annonse

Blæææh.. IKM til lørdag, men nå begynner jeg å kjenne symptomer på at TR skal komme 😡 kjenner jeg er skuffa og begynner å tenke at noe er galt, men vi har jo bare hatt 2pp, så det er litt tidlig å tenke sånn...

Hvordan er ståa med dere andre her? Noen som har testa de siste dagene?

Ikke testet de sidte dagene, men har vært litt kvalm og forstoppet, i tillegg til div andre små symptomer som jeg nevnte lenger oppe. IKM lørdag, men tenkte å teste i morgen tidlig.

Er redd fallhøyden er større enn normalt , jeg kommer til å bli SÅ skuffa hvis jeg ikke er gravid nå, med alle de symptomene. Sannheten er jo at alle sammen egentlig kan være tegn på noe helt annet...

Har ingen symptomer på TR eller graviditet. Orker ikke å teste enda, har bare en CB som jeg ikke vil bruke opp! en noen ganger får jeg stikk i livmoren. Her om dagen stakk det til så mye at jeg måtte sette meg ned litt!

Kjente på livmortappen og den var så langt oppe at jeg nesten ikke nådde den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...