Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig det?

Å , herregud som jeg håper du har rett!Jeg har så mange symptomer, murringer, stikkinger, neseblod(som jeg KUN har når jeg er gravid, trøtt som ei strømpe og ømme pupper)

Må ta en ny test i morgen..men det virker jo uendelig lenge til;)

usen takk for tilbakemelding!! Og masse gratulerer til deg!!

Fortsetter under...

Gratulerer til alle som er så heldige å bli gravide denne perioden!!

Jeg har ikm 30 august..10 dpo i dag og kunne ikke dy meg og tok en test.Den ble en svaaaaak strek. Jeg ser den hvis jeg holder den i en viss vinkel..Vet ikke hva jeg skal tro..Blir helt kokko i denne venteperioden..vil vite det NÅ!!

Legger ved et bilde, men det er veldig uklart..

Ser dere noe?

*håpe håpe*11b6cmq.jpg

Ja, den er nå minst like positiv som min! Jeg tar en ny i morgen for sikkerhets skyld.

Annonse

TR kom nå, 1 dag for tidlig, så nå blir det 3pp for oss 😣 skjønner ikke hvorfor aksjene ikke satt denne gangen.. 😵 er såååååå skuffa, og samboern kommer til å bli ENDA mer skuffa. Lurer på om jeg må prøve EL tester, men vi har jo sex hver dag, så da skulle det jo i teorien gått.. 😦

Lykke til alle dere andre her inne.. 💖 jeg må videre til IKM 39 😭

Da var tanta på plass her også.

Gratulerer igjen til alle det klaffet for og lykke til fremover!:)

Lykke til på neste periode alle dere andre! Jeg rusler herved videre til IKM40(men følger med om dere blir flere gode nyheter her i dagene som følger:))

http://tinypic.com/view.php?pic=20qhzqd&s=8#.VeA9tYYzfCQ

Nei nå altså..vet ikke hva jeg skal tro😕Tok denne testen nå..fikk svaaaakt etter 2 minutter..Ser dere det samme som meg?(begynner å se teststreker i søvne nå)🙈

Joda, det er en bitteliten strek der! Gratulerer!

Annonse

Ikm var i går eller er i dag, har sterke menssmerter men ingen tegn på at mensen er på vei. 
Tok en test i går, men den var negativ. Har ikke så mange symptomer, de jeg har bortsett fra menssmerter, er hvit utflod, svimmel og trøtt. Nervepirrende dager dette her. 

Ikm var i går eller er i dag, har sterke menssmerter men ingen tegn på at mensen er på vei.

Tok en test i går, men den var negativ. Har ikke så mange symptomer, de jeg har bortsett fra menssmerter, er hvit utflod, svimmel og trøtt. Nervepirrende dager dette her.

Jeg hadde/har heller ingen symptomer, bare hvit utflod som nå har avtatt litt. Tok test dagen etter ikm (pluss en i dag bare for å være sikker)👍 jeg følte også mensen var på vei pga sterke murringer. Lykke til! 😃

3 dager over ikm, ingen mens men og bare negative tester.

Men jeg gir ikke opp håpet helt ennå, har testet seint positivt med de to første graviditet (nr to endte i sa), så jeg tror jeg har veldig lav hcg stigning. Hvis ikke mensen dukker opp til helgen tar jeg en ny test da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...