Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner ingenting denne perioden. Forrige mnd så var vi litt uforsiktige med prevensjon. Da hadde jeg oppblåst mage, kvalme og mensmurringer i flere uker! TR kom 13 dager etter IKM. Tviler på at det er noe spire nå :( Da jeg ble gravid for 9 år siden så begynte jeg å spy 4 dager etter befruktning

4 dpo i dag. Er trøtt som en strømpe og har en vemmelig metallsmak i munnen. Som jeg skrev i går kjente jeg div symptomer allerede da. Som er der i dag og. Synes det hele er merkelig, for det er jo egentlig for tidlig for å skulle kjenne så mye nå. Og jeg går overhode ikke å kjenner etter og leter etter symptomer (ikke bevist hvertfall). Trøtthet kan tilskives at jeg har ei lita tulle på 9 mnd som våkner på natt og j er er I full jobb. Metallsmaken kan jeg derimot ikke finne noen forklaring på. Rare greier 😉

Annonse

Her merker jeg ingenting.. Har jo hatt noen dager med litt murringer, men ikke noe stort no. Samboeren mener jeg har vært mer luftig enn vanlig, men det tror jeg vi kan gi kostholdet de siste dagene skylda for :P

Ingenting som tilsier at noe er på gang iallefall...:/

4 dpo i dag. Er trøtt som en strømpe og har en vemmelig metallsmak i munnen. Som jeg skrev i går kjente jeg div symptomer allerede da. Som er der i dag og. Synes det hele er merkelig, for det er jo egentlig for tidlig for å skulle kjenne så mye nå. Og jeg går overhode ikke å kjenner etter og leter etter symptomer (ikke bevist hvertfall). Trøtthet kan tilskives at jeg har ei lita tulle på 9 mnd som våkner på natt og j er er I full jobb. Metallsmaken kan jeg derimot ikke finne noen forklaring på. Rare greier 😉

Jeg har hatt metallsmak før jeg fikk positiv test flere ganger :) Endret av TPK

Liten digresjon; var på trening på SATS nå i kveld og hadde en gravid dame ved siden av meg hele timen, jeg tror misunnelsen ga meg ekstra energi ut timen..

Forøvrig har jeg i dag for første gang noensinne opplevd at livsmorstappen er lav... Min har alltid vært så langt bak at jeg såvidt kan nå den, men nå er den så langt nede at jeg kan la fingeren gli rundt den, hvis det gir mening. Vanligvis når jeg bare tuppen... TMI, men jeg syns det var merkelig :P

Endret av _Harefrøken

Annonse

Når skal du ta en test da _Harefrøken? 11 dpo her også...

Allerede tatt en :P Har IKM på tirsdag, så får se om jeg klarer la være å teste på nytt før da.... men jeg har liksom ingenting som tilsier at det skal være noe på gang. Eneste er at det er en uvant irritasjonsfølelse i skjeden og litt utflod. Jeg har aldri hatt soppinfeksjon(eller andre plager i området), så jeg aner jo ikke om det kan være noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...