Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spekulerer på om EL er ferdig nå. har hatt EL-slim siden lørdag, frem til igår. Sitter nå med mensensmerter :/ La inn aksjer igårkveld, men kanskje det er for sent? Hva tror dere?

Mener jeg har lest på en nettside at det ikke er uvanlig med menssmerter selv om man er gravid... krysser fingrene for at aksjene gir uttelling for dere.. 😊 er det murringer det er snakk om eller? Når venter du TR? Endret av Lammeskanken

Spekulerer på om EL er ferdig nå. har hatt EL-slim siden lørdag, frem til igår. Sitter nå med mensensmerter :/ La inn aksjer igårkveld, men kanskje det er for sent? Hva tror dere?

Mener jeg har lest på en nettside at det ikke er uvanlig med menssmerter selv om man er gravid... krysser fingrene for at aksjene gir uttelling for dere.. 😊 er det murringer det er snakk om eller? Når venter du TR?
Det er nåkk eggløsningssmerter jeg kjenner ☺ Har ikke IKM før 28.aug! Håper virkelig jeg blir gravid denne mnd!!! Krysser fingre for dere også! Tiden før IKM nå blir litt kjedelige, bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning ☺

Mener jeg har lest på en nettside at det ikke er uvanlig med menssmerter selv om man er gravid... krysser fingrene for at aksjene gir uttelling for dere.. 😊 er det murringer det er snakk om eller? Når venter du TR?
Det er nåkk eggløsningssmerter jeg kjenner ☺ Har ikke IKM før 28.aug! Håper virkelig jeg blir gravid denne mnd!!! Krysser fingre for dere også! Tiden før IKM nå blir litt kjedelige, bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning ☺

Aaah, da er det nok eggløsningen du kjenner ja.. 😊 jeg har også eggløsningsmurringer nå. IKM 29 😀

Jeg fikk første blinkende smilefjes på el-testen idag. Bør vi legge inn aksjer i kveld? Har lest at det kan blinke i flere dager før det stopper å blinke og eggløsningen kommer...

Denne gangen blinket min fra lørdag frem til onsdag, hadde EL på torsdag som forventet. Hvis dere orker er det neppe noe ulempe å starte nå 😊

Annonse

Jeg skjønner ingenting jeg nå. Jeg var skråsikker på at jeg hadde eggløsning rundt 9.-10. på grunn av mye slim og de vanlige eggløsningssmertene. Nå har jeg plutselig magesmerter som ligner mer på menssmerter egentig og det er slim der igjen... Hvis jeg egentlig har eggløsning nå så passer det veldig dårlig for samboer har vært sliten etter jobb de siste dagene og jeg fikk plutselig kjempesår hals og tett nese på torsdag :( Han nekter å være i nærheten av meg fordi han tror han skal bli syk hehe.

Kanskje jeg må investere i eggløsningstester...

Jeg skjønner ingenting jeg nå. Jeg var skråsikker på at jeg hadde eggløsning rundt 9.-10. på grunn av mye slim og de vanlige eggløsningssmertene. Nå har jeg plutselig magesmerter som ligner mer på menssmerter egentig og det er slim der igjen... Hvis jeg egentlig har eggløsning nå så passer det veldig dårlig for samboer har vært sliten etter jobb de siste dagene og jeg fikk plutselig kjempesår hals og tett nese på torsdag :( Han nekter å være i nærheten av meg fordi han tror han skal bli syk hehe.

Jeg hadde slim i nesten en uke, så stoppet det opp. Nå har jeg også magesmerter og er vanvittig gira på å legge inn aksjer :D Gubben var sliten igår, og jeg hadde heller ikke lyst, men idag er jeg veeeeldig lysten for å si det sånn! Kanskje jeg er klar for befruktning nå? Kanskje man skulle investere i EL-tester!

Jeg hadde slim i nesten en uke, så stoppet det opp. Nå har jeg også magesmerter og er vanvittig gira på å legge inn aksjer :D Gubben var sliten igår, og jeg hadde heller ikke lyst, men idag er jeg veeeeldig lysten for å si det sånn! Kanskje jeg er klar for befruktning nå? Kanskje man skulle investere i EL-tester!

Jeg fikk kranglet meg til en runde i dag hehehe. Skjønner absolutt at jeg ikke akkurat er det mest attraktive her i verden når det renner både snør og blod ut av nesa og nesten har pusteproblemer på grunn av tetthet og tunghet i brystet :P

Jeg tror jeg skal bestille tester når mensen evnt har kommet..

Haha, kjenner meg igjen der _Harefrøken! :D Går igjennom en runde med forkjølelse her også, føler meg ikke spesielt tiltrekkende, full av snørr og gørr ;) Men nå er mannen reist på jobb, så vi har gjort det vi kunne i denne omgang.

Tenkte også å bestille el tester om mensen skulle komme, men enn så lenge krysser jeg fingrene for at vi slipper det :)

slenger meg inn her jeg..! 

Uberlang syklus på 64 dager, men hvis jeg har telt rett (og følt rett på kroppen) så var EL 10 august, og vi satset hardt på å treffe denne gangen.. I dag morges hadde jeg en miiiini blødning, hååååper på at det er festeblødning..! 

Forrige gang kjente jeg symptomer 5 dager før IKM, har bestilt tester fra www.billige-tester.no så jeg er klar til å teste når de kommer i posten :) :)

Endret av Blonid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...