Gå til innhold

Hcg forvirring

Anbefalte innlegg

Hadde 10.000 i hcg 8 SV uke. Mistet og etter 5 dager hadde jeg 300. Har hatt eggløsning å er på dpo 6 nå. 19 dager siden aborten og 2 uker etter hcg på 300. Skulle bare ta en test nå, for å ha en blendahvit en, før jeg skal begynne å teste for graviditet. Å så var det plutselig en strek!!! Hvordan tolke det da? Forventa blendahvit, å istede dukka verdens svakeste lille strek opp..... Rest eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144229036-hcg-forvirring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hcg på 20000 når jeg mistet i uke 12. Etter 3 uker var den på 85 men fikk svake positiv tester 5 uker etter jeg mistet. Jeg fikk da vite at hcg forsvinner senere i urin enn i blodet.

Lykke til :) og krysser fingrene for at den er sterkere om noen dager :)

Ja det er noe dritt. Sist jeg målte da var det 6 uker siden jeg mistet og hadde hcg på 5,7. Har hørt det er lettere å bli gravid når man har mistet men vet ikke om det har noe med hcg å gjøre. Jeg går inn i dpo land nå og kjenner nervene står på høyspenn. Har graviditetssymptomer så det synger etter og skimter en svak svak strek på graviditetstesten men eggløsningstesten er positiv så det er nok innbilning. Er på syklusdag 28 så syklusen er nok litt på tur etter aborten desverre :(

Jeg har forresten blitt gravid 3 ganger på første eggløsning etter sa, så er egentlig vant til at det går fort. Å min hcg pleier å stuuupe. Men aldri vært så langt på vei når jeg har mista før.nå var jeg 8+2. Sist var jeg 7+3 og gangen før 6+3.mista 5+3 og 4+6 OG.

Annonse

Så forferdelig trist at du har mistet flere ganger. Dette var første gang for meg. Var 12+2. Har to jenter fra før som begynner å bli store men ønsket om 1 til er sterkt for oss begge. Har hørt at eggløsningstest kan bli positiv ved graviditet men tror dette var en skyggestrek. Hadde eggløsningsmerter for en uke siden og blinkende test i en uke før den sto på fast smilefjes i dag. Og de puppene som aldri er ømme tar knekken på meg i dag ;)

Håper vi begge sitter med positiv test om ikke så lenge ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...